17. března 2011

Hello all visiters, I´m Barbora!

Zdravím všechny mé návštěvníky i náhodné klikající, kteří se sem proklikali :o)

Již asi půl roku sleduji pravidelně přibližně 10 různých blogů na blogspotu a tak jsem neodolala a založila si i jeden jenom můj :o) Prvotní nápad byl vytvořit si něco na způsob fashion blogu, ale poměrně brzy mi došlo, že na to nemám ani dost kreativního ducha, ani fotografa a dostatečný módní rozhled, takže místo mučení módy znalých návštěvníků jsem se rozhodla blog pojmout více osobně – takže plánuji témata typu „co se mi stalo“, „recenze na kosmetiku/film/muziku/cokoliv“, „vyrob si sám návody“ a „co jsem si dneska koupila“ – prostě takový ten klasický blog o všem možném :o)





A teď na fajnová část – představování – Jmenuji se Barbora, je mi 22 let (narozeniny mám na konci ledna, kdyby mi někdo chtěl věnovat dárek k narozeninám xD), jsem čerstvě vdaná a bydlím v bytě 1+1 s mým Mužem (budeme prostě říkat Muž ;o)) a černobílým ďáblem (čti „roztomilý“ kocour domácí :o))

Do školy už nechodím, zakončila jsem vzdělání maturitou a Cambridgskou jazykovou zkouškou FCE. Momentálně pracuji na pozici administrátora v Americké IT firmě IBM a mám na starosti veškerý software našeho velkého zákazníka Nordea banks (jj přesně jak si teď možná někteří řekli – co to je sakra za práci pro ženskou? Je to v podstatě stále hodně chlapská práce, ale pár holek nás tam fakt je ;o)).

Zajímám se o historii (středověk a starověké civilizace), břišní tanec (na klasickém jsem začala, ale momentálně je moji láskou tribal fusion - kdo neví o co jde, brzy bude článek), fotografování a webový design (oboje velmi amatérské a často stylem pokus-omyl) a co se týče přírody jsem klasický zvířatomil (asi jsem vymyslela nové slovo) – přesněji koňofil, psofil a kočkofil, mezi mé méně oblíbená zvířata patří např. pavouci a hmyz obecně (jak to má víc jak 4 nohy je to hnus :o)).

Jsem členkou skupiny historického šermu a tak poměrně velkou část víkendů o letních prázdninách projezdíme po bitvách (nebojte, ani článků o nás úchylech, co běháme v 21. století oblečení za lidi ze středověku Vás neušetřím ;o)).

To by asi stačilo pro začátek a moje představení, doufám, že každého, kdo sem zavítá, alespoň pobavím a zlepším mu/ji den, však od toho tohle veřejné "exhibování" vlastně je, ne? ;o)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)