29. března 2011

Lidé, kteří mě inspirují / mám ráda

Tentokrát o lidech, kteří pro mě hodně znamenají a jsou mými učiteli, přáteli a vzory.

Dle mého názoru je v životě důležité mít někoho, kdo je pro vás opravdu důležitý, na kom vám záleží a kým se např. inspirujete. Já mám takových lidí několik a ráda bych vám je teď představila:


Sharon Kihara
- tanečnice tribal fusion (USA)
zdroj: http://www.sharonkihara.com/

Sharon Kihara může za to, že jsem se zamilovala do stylu břišního tance jménem Tribal Fusion. Je to úžasná míšenka z USA, nebudu vám tu vypisovat její životopis, to by nikoho nebavilo a ani by to nebylo k ničemu :) Jen bych chtěla zmínit, proč se mi stala vzorem. Našla jsem její videa prakticky náhodou na Youtube, koukala a její osobitý styl mě opravdu uchvátil. Pak jsem získala její DVD s výukou tribal fusion, resp. protahování, cvičení, drillování prvků a následně učení jedné choreografie. Hned jsem to začala zkoušet, ale zjistila jsem, že na to tak úplně nemám, prostě ta choreografie není pro začátečníky. A tak jsem se hecla a přihlásila se na právě se otevírající kurz tribal fusion v Brně v Zenovém studiu a tam od té doby každé pondělí mučím své tělo :)

zde video na ukázku jejího talentu a umu:

(tanečnice/lektorky břišního tance)



Tyto dvě tanečnice z České republiky pro mě znamenají hodně, protože jsou to moje učitelky a kamarádky. S Erikou jsem získala důležitý základ a vychytávky co se týče klasického břišního tance a od letošního roku je moji novou a neméně inspirativní tanečnicí brňanda Afsana. Ta se se mnou trápí na kurzech, které pořádá, snaží se ze mě dostat co nejvíc elegance a ladnosti (a že to občas dá pěkně zabrat :)) a já ji vděčím za to, že mě provází základem tribal fusion. Obě tanečnice jsou svým způsobem skvělé a krásné, každá tančí úplně odlišný styl tance a přitom je to vlastně stále jeden a ten samý - orientální (břišní) tanec.

zde jejich videa (pro porovnání jak moc odlišné jsou dvě různé větve břišního tance):


a nyní mí nejbližší, díky kterým je každý den lepší :)

Rodiče
zdroj: soukromé album
Co k tomu dodat, snad není člověk, kterého by rodiče nepodporovali a milovali. Já jsem za svoji rodinu hrozně moc šťastná, dle mého názoru jsem nemohla "vyfasovat" nikoho lepšího :) Vychovali mě k tomu, abych lidem pomáhala, nepovyšovala se a přitom zbytečně neohýbala hřbet před každým troubou, co si to nezaslouží. A i když jsem po mamce zdědila moc velkou sebekritiku a po taťkovi ego, smíchalo se to dobře a já si myslím, že zas tak hrozná nejsem :)) Takže - díky za celý můj život, dobře jste mě vychovali!

Jiří Hruška
(můj Muž a mé druhé já)

A jako poslední moje drahá polovička. Je to člověk, který mi pomáhá, když je zle, rozesmívá, když je mi smutno a loni se rozhodl strávit se mnou zbytek života (snad to tak dopadne :)). I když máme občas období, kdy bychom se nejraději neviděli, myslím si, že bychom to bez sebe už nevydrželi. Jsme spolu tři a půl roku a já mám pocit, jako by to bylo odjakživa. Je moje všechno, moje nová rodina a já děkuji za každý den strávený s ním. :)

Tak tohle jsou mí nej, ať už inspirace, přátelé, učitelé a rodina, všechny mám ráda a moc si jich vážím, doufám, že se brzy dočkám a ušetřím si na ten seminář se Sharon Kiharou, nechám se s ní vyfotit a budu z toho žít ještě rok :) Že se mi podaří vypracovat se v tribal fusion natolik, aby na mě byla Afsana hrdá a Erika se nestyděla za to, že mě učila :) Že mí rodiče a můj Muž budou stále ti stejní skvělí lidé....

Omlouvám se za tu nostalgii, ale chtěla jsem tímto článkem tak trochu poděkovat všem mým vzorům :)

2 komentáře :

  1. Děkuji Baru,moc si vážím toho co jsi tady napsala :-)jinak máš moc krásné stránky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)