2. června 2011

Barcelan.com

Zdravím všechny,
dneska zdárně pokračujeme v představování méně známých eshopů. První z nich byl Romwe.com, který prodává hlavně oblečení a doplňky, druhým byl e.l.f. cosmetics, tudíž čistě kosmetický eshop a dneska bych vám ráda představila obchod pro nás straky - eshop s bižuterií :) 

Tento obchůdek určitě známý není, já sama na něj narazila náhodou a jsem za to moc ráda :) Často totiž projíždím a nakupuji na serveru Mimibazar.cz, kde má uživatelka jménem chatnoir nádhernou bižuterii. Webové stránky, nebo chcete-li eshop je na adrese http://www.barcelan.com. Bižuterii od této sympatické paní jsem si ještě nezakoupila, ale rozhodně to v nejbližší době udělám, protože tam má opravdu úchvatné kousky a pokud jste si všimli mého wishlistu, nebo-li seznamu přání, tak většina věcí v něm obsažená je právě z tohoto obchůdku. Styl bižuterie bych přirovnala k té ze stránky romwe.com, kterou jsem již představovala, s tím rozdílem, že tato bižuterie je přímo na skladě v ČR a stojí podstatně méně. Ale parádu udělá, tím sem si jistá.

V eshopu můžete nalést bižuterii všeho druhu, náhrdelníky, přívěsky, náramky, brože, dokonce i šátky a šály. Zboží je často doplňováno, vždy, když jsem koukala a snažila se vybrat si něco ke koupi, tam všechno bylo. Ceny se pohybují kolem 100,- záleží na tom, zda se jedná o prstýnek nebo celou sadu, ta je samozřejmě dražší. Poštovné je 99,- při platbě na dobírku, při platbě předem na účet je to 45,- a pokud vaše objednávka bude za více jak 500,- (u mě by to nebyl problém :)) tak máte poštovné zdarma.

Určitě bych vám tento eshop doporučila, pokud jste na bižuterii tohoto typu stejně jako já, tak neváhejte. Je jedno, zda zvolíte pro objednávání formu přes Mimibazar, nebo přímo z jejich eshopu, zboží odpovídá. Dejte mi vědět, zda si něco zakoupíte, nyní už hodně ořezaný seznam mých oblíbenců :)

P.S. - Co vy na to, líbí se vám tato bižuterie? :)

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)