27. června 2011

I´m an Oriflame lady :)

Dobré poledne,
dnes opět není zrovna dvakrát hezky, tak se pokusím zlepšit náladu malým článkem o kosmetice Oriflame, kterou jsem od půlky června začala také zprostředkovávat :)
 Oriflame je stejně jako jejich největší konkurence Avon výrobce přírodní kosmetiky, která se prodává prostřednictvím mnoha kosmetických poradců - podle toho, co mám v prospektech, tak nyní má Oriflame kolem 3,3 milionů kosmetických poradců v přibližně 60 zemích světa od USA po Asii. Hlavním cílem této firmy je (překvapivě ;)) stát se vedoucí firmou ve svém oboru. Nabízí kolem 200 různých produktů, které jsu vytvořeny z přírodních esencí a výtažků, kosmetika není testována na zvířatech a spolupracuje s nadací Terezy Maxové nebo pro letošek i s mladou zpěvačkou Ewou Farnou. Ještě bych dodala, že Oriflame je firma pocházející ze Švédska a mnoho výrobků je právě ze švédských zdrojů.

Nechci z tohoto článku udělat nějakou oslavnou ódu na Oriflame, o to určitě nestojím a ačkoliv tu platí pravidlo "čím víc prodáš, tím víc vyděláš", neberu to tak hrozně vážně a nenutím lidi objednávat ode mne :) Kosmetickým poradcem Oriflame jsem se stala z několika důvodů a ani jeden zrovna nemá nic moc dočinění s finančním výdělkem :)
1) prvním důvodem bylo ještě trochu více se ponořit do světa kosmetiky, zejména té dekorativní, získat informace, zkušenosti a dovednosti
2) nebudu ze sebe nic dělat - sleva 30% na jakýkoliv výrobek oproti katalogové ceně je také motivací
3) a tohle je asi ten nejdůležitější důvod - Oriflame často pořádá pro kosmetické poradce školení a semináře, např. brzy se nahlásím na školení péče o pleť včetně líčení, je to dvoudenní seminář a bude mě stát 600,- (to je rozdíl oproti klasickému kurzu, který je na dva dny, ten základní obsahuje stejné informace a zaplatíte 3 000,-)

Takže bych vás, mé čtenáře, chtěla jen upozornit, že jsem také kosmetický poradce Oriflame, bude se tu tudíž nejspíš objevovat jejich kosmetika častěji než jiných výrobců a samozřejmě pokud byste stály/i o nějaký jejich produkt, jsem k mání, mohu vám je objednat a klidně zaslat poštou, pokud nebydlíte poblíž ;)

Online katalog, celá nabídka a vůbec informace o Oriflame na jejich webových stránkách
http://cz.oriflame.com/

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)