28. července 2011

My wishlist - third part

Hezký den!
Pokračuji v sérii mých seznamů přání, které, jak doufám, někdo využije, a já se dočkám jen samých příjemných dárků k narozeninám, svátku, Vánocům či výročí :) Jak jsem slíbila minule, dneska seznam se zbožím z anglického obchodu s oblečením a doplňky - Dorothy Perkins:


- jsou poměrně podobné těm z Topshopu, které jsem uváděla na předchozím wishlistu, tyto jsou ale klasické pouzdrové, jen v krásné fialové barvě s krajkou - tyto šaty mají všechno, co se mi líbí - krajku, krásnou fialovou barvu a příjemný střih (ačkoliv já v pouzdrových šatech asi vypadám jako buřtík :))

- druhá kabelka, která mi padla do oka. Ale stále to není úplně ono, ačkoliv bych se za tuto kabelku taky nestyděla, má pěknou příjemnou barvu, je dostatečně velká a bez zbytečných hovadinek - čistá a jemná elegance

- nádherné a od pohledu lehké jako pírko. Kameny na předním dílu jen dotvářejí elegantní vzhled

- úžasně by se doplňovaly s předchozími šaty, jsou na klínku, takže se mi nemůže zlomit podpatek, nejsou moc vysoké a platforma pod předními prsty zaručuje, že mi nohy po celodenním nošení neupadnou :)

- vypadají fádně a staromódně, ale s dobře volenými doplňky by byly určitě skvělé - opět se opakuje krajka a průhledné rukávy, tentokrát výstřih je neprůhledný. Myslím si, že takové by mohly splňovat pravidlo základů módy - že každá žena by měla mít malé černé

- u těhle šatů mě zaujal střih předního dílu jakoby do korzetu, řekla bych, že je to pěkný detail. krajkové vsadky na bocích jsou šmrncovní a přitom nevulgární. Opět bych měla trochu obavu o délku a létavost sukně :D

- a už je to tu zase - průhledná košile, pod ní pěkná krajková černá podprsenka, nebo hezký top a můžu jít :) Tato je navíc od předešlé košile mnohem volnější, má dlouhé rukávy

- mám ráda tuto barvu a řekla bych, že i pěkně koresponduje s mou barvou vlasů i očí. Líbí se mi volnější střih a odhalená ramena

 - tyhle jsou dalšími malými černými, které se mi líbí. Ta krajková vsadka ve výstřihu je hezkým detailem, průhledné rukávy jsou milé, délka tak akorát

- Bůhvíkde jsem četla, že maxišaty jsou teď hrozně moderní. Snažila jsem se nějaké sehnat, bohužel buď nejsou v mé velikosti, nebo jsou moc drahé. Tyhle jsou zajímavé, sice nejsou barevné, ale ten potisk se mi líbí

- boty, které se mi hrozně moc líbí, ale které si nikdy nekoupím, protože bych se na nich zabila. Doma by mi stály na krabici a já na ně zasněně koukala :) Vzala je na nohu možná jednou za rok, nabila si hubu a pak je zase pozorovala z uctivé vzdálenosti :))) Ale co, třeba se někdy k tak vysokým podpatkům dostanu

- takové klasické botky do práce ke všemu - díky své tělové barvě se dají zkombinovat téměř s čímkoliv, nejsou žádným výkřikem nejnovější módy, ale k elegantnímu vzhledu jsou perfektní

- to je nádherný kousek šatníku, který stále nemám a tak moc bych ho nosila - do práce ideální, není to ale obyčejné nudné sako, líbí se mi nařasené rukávy a švy na břiše, opravdu krása - myslím si, že by se doma neztratilo :)

- krásná barva, střih, hodila by se k tomu sáčku, co mám tady. Do práce i společnosti úchvatná, je světlounce fialová a fialovou já miluji :) Krásné detaily

- ačkoliv je fakt, že by slušely nejlépe na hubené modelce a ne na oplácané holčině jako jsem já, ale i tak se mi moc líbí a mají něco do sebe

- sháněla jsem na léto pěkné společenské lněné kalhoty, které bych mohla nosit v tom hrozném vedru do práce. Sice v létě nosím téměř pouze sukně, ale kdybych měla takovéto kalhoty, klidně bych se ráda převlékla :)

Tak to je vše z oboru oblečení, bot a kabelek, příště poslední kus seznamu přání a to doplňky (moje vášeň :))

Zalíbilo se vám něco? ;)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)