4. srpna 2011

Buy or not buy reviews: Oriflame Mineral Theraphy Foundation

Krásný sluneční den!
Slunce konečně vylezlo a svítí (alespoň v Brně), já vám přináším další review kosmetického výrobku - tentokrát mého vysněného Minerálního make-upu od firmy Oriflame.

Už delší dobu jsem sháněla nějaký pěkný a cenově přijatelný tekutý make-up na denní použití. Nikdy jsem předtím make-up nepoužívala, takže jsem v tomhle ohledu nebyla nijak zběhlá, šla jsem spíše po výrobcích, na které je kladný ohlas. Rozhodovala jsem se mezi Dermacolem a Giordani Gold, což je luxusnější verze Oriflame výrobků známá kvalitou. 
Jednoho dne jsem si na stránkách Oriflame.cz našla hodnocení s komentáři spotřebitelů pod tímto make-upem a byla jsem příjemně překvapena, jak moc kladně tento make-up hodnotí. A tak jsem neváhala, využila akce v katalogu č. 11 a koupila ho :)
Pokud jste viděli můj článek na téma Seznam přání, určitě si pamatujete, že tento make-up tam byl také - a nyní mohu říct, že právem.

Měla jsem trochu obavu co se odstínu týče, spotřebitelky psaly, že odstíny jsou tmavší, než normálně, a já jsem bledule. Riskla jsem to a vzala ten nejsvětlejší odstín, tedy Porcelain a doufala, že ho nebudu muset vracet. Mám doma totiž ještě jeden obyčejnější make-up od Oriflame té nejsvětlejší barvy a po nanesení vypadám jako mrtvola :) Ale všechno dopadlo dobře, odstín mi sedí perfektně, po nanesení není znát, že bych make-up měla a přitom zakryje drobné nedostatky - tak by to mělo být.

Ale zpět k recenzi jako takové. Výrobce Oriflame o výrobku píše:
Projasňující podkladový krém s revitalizujícími mořskými minerály rozzáří barevný tón pleti když jej nanesete, i poté, co se odlíčíte. Náš první podkladový krém, který aktivně pečuje o pleť!

A můj názor na výrobek? Make-up dostanete v příjemné zlaté krabičce, která obsahuje skleněnou lahvičku s pumpičkou - dle mého názoru to je ten nejlepší a nejjednodušší způsob, jak s make-upem zacházet. neušpiníte si zbytečně prsty a nemusíte make-up nanášet složitým způsobem, navíc si můžete vytvořit jednoduše systém, dle kterého nanesete vždy stejné množství krému - prostě si budete pamatovat, kolikrát zmáčknete pumpičku.
Make-up je jemňoučký a lehký, na pleti se rychle vstřebá a přizpůsobí se pokožce, takže je téměř neviditelný. Krycí schopnost tohoto podkladového krému je dostatečná, není to na vyloženě zamaskování jizev a velkých pupínků, ale na klasické zarudnutí kůže a jemné problémy postačí. Však na větší problémy se používá korektor a ne podkladový krém že ;) Další, pro mě, výhodou je to, že podkladový krém nijak nevoní ani nezapáchá, takže vám nebude ovlivňovat vaši vůni parfému nebo čehokoliv jiného, jednoduše ho na pleti necítíte.
Na ty odstíny bych si ale být vámi při koupi dávala pozor, je pravda, že na rozdíl od ostatních Oriflame podkladových krémů jsou odstíny lehce tmavší, já mám ten nejsvětlejší odstín a kdybych byla třeba hodně světlá blondýnka, asi by byl už trochu moc tmavý. Ale jakožto bruneta a navíc v létě s lehounce opálenou kůží (přirozené opálení, co chytím během cestování z práce / do práce) - tento odstín je skvělý.
Na nanášení tohoto minerálního podkladového krému rozhodně doporučuji štětec, líčení je dokonalé a krém rozetřete snadno do ztracena a bez šmouh a čar. Nezkoušela jsem to prsty, ty používám pouze pro poslední korekturu např. na čele, kdy prsty jemně přejedu pleť.

Mé hodnocení: 10/10
+ snadné dávkování
+ příjemný vzhled lahvičky
+ rychlé vstřebání do pokožky
+ téměř neviditelný po nanesení

- pro někoho může být vyšší cena (+- 300,- dle akce) za 30 ml
- tmavší odstíny než u jiných podkladových krémů od Oriflame

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)