9. srpna 2011

Eyes Make-up tutorial Tuesday - n. 4

Krásné úterý přeji!
Tak jako obvykle, i dnes přicházím s foto tutoriálem na oční líčení podle náhodně vybraného obrázku z Internetu. Tentokrát jsem vybrala černo-stříbrno-fialkové večerní líčení s efektním ostrým zakončením:

inspirace:
použitá kosmetika:
z palety jsem použila tmavé odstíny fialové
 
postup: 

1) po nanesení minerální podkladové báze vyplňte celé víčko černým či šedým očním stínem, vnější stranu protáhněte až k obočí a vytvořte ostrý konec. Sice jsem to nepoužila, ale pro tento druh líčení pomáhá jednoduchá finta - v úhlu od konce oka ke konci obočí si nalepte obyčejnou lepící pásku a můžete líčit - páska vám zaručí opravdu ostré a 100% rovné zakončení jako na inspirativním obrázku

2) podél linie obočí naneste bílý nebo stříbrný oční stín, následujte linii černého očního stínu až ke spánku
 3) oční víčko vyplňte sytou černou a v oblasti mezi bílým a černým očním stínem naneste fialový odstín. Při otevření oka není příliš patrný, protože se nachází v oční rýze, která se tvoří při otevření oka - viz. foto
 4) kajalovou tužkou nebo gelovou oční linkou vytvořte silnou černou linku podél horní i spodní linie řas, můžete lehce přetáhnout u vnějšího okraje směrem nahoru. Naneste řasenku a je hotovo :)
Je to prakticky varianta kouřového líčení, za pomocí lepící pásky (viz výše) můžete vytvořit efektního ostrého přechodu nebo jemnějšího bez použití jako mám já na fotce. Vhodné do společnosti i na párty, samozřejmě se ani nemusíte držet těchto barev.

5 komentářů :

  1. jaké oční stíny bys poradila pro šedomodrozelené oči? :D

    OdpovědětVymazat
  2. :) Přesně takové oči mám taky a nejvíc mi sluší zelené, světle modré a stříbrné stíny - ale - ono doopravdy na barvě stínů moc nezáleží, vyloženě můžeš mít jakékoliv oční stíny k jakékoliv barvě očí, záleží také na doplňcích a oblečení - celkovému vzhledu :)

    OdpovědětVymazat
  3. s tím já si moc nevyhraju, nějak takhle vymýšlet a kombinovat :) a ted zkouším ty francouzáky, tak bacha na mě :D

    OdpovědětVymazat
  4. Takovych pomucek a liceni jak od maleho ditete

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za názor, každý je vítán :)

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)