13. září 2011

Eyes Make-up tutorial Tuesday - n. 8

Krásné úterý!
Pokračuji v projektu foto tutoriálu na líčení očí, které se snažím poskytovat každé úterý a dnešek není výjimkou:

Dnes si ukážeme, jak dosáhnout pěkného a vystínovaného líčení v teplých barvách (červená, růžová a fialová).

inspirace:

použitá kosmetika:

postup:

1) po nanesení podkladové báze pod stíny naneseme na celé horní víčko růžový nebo světle červený oční stín - kopírujeme tvar bulvy, nezasahujeme dál

2) nad horní linii horního víčka poté naneste fialový oční stín - postupujte od vnitřního koutku oka směrem ven, přičemž vnější část protáhněte až ke konci obočí

3) mezi fialovou a růžovou část naneste červený odstín - měl by se nacházet v rýze, která se vám vytvoří, když otevřete oko - dodá to hloubku. Nezapomeňte všechny barvy do sebe pěkně zapracovat, nejlépe to jde štětečkem na roztírání určeným - chcete dosáhnout přirozených přechodů

4) nyní podél horní linky řas vytvořte tenkou černou linku - tentokrát jsem použila místo gelových linek černou fixu na oči. Také nezapomeňte na nanesení fialového očního stínu těsně podél linie spodních řas

5) natočte řasy, naneste řasenku a je hotovo!

2 komentáře :

  1. Ta Tvá paleta očních stínů je original Manly, nebo taková ta zakoupená na aukru? Já že mi přijde, že nejsou barvy moc výrazné...

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymous: jak jsem psala v článku přímo o paletě, není to originál, je zakoupená na Ebay. Ony ty barvy jsou ve skutečnosti výraznější, bohužel fotoaparát mi barvy "sežere" - ale připouštím, že by klidně mohly být i výraznější.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)