27. září 2011

Eyes make-up tutorial Tuesday - n. 9

Krásné ráno!
Tak je tu úterý a s ním i foto-návod líčení. Dnes mám pro vás nachystaný jeden pěkný make-up na párty. Inspiraci jsem tentokrát našla v časopisu Žena a život, který si kupuji, ihned, jak jsem tu fotku na stránce viděla, řekla jsem si, že ho musím zkusit :o)

inspirace:

postup:


1) na celé pohyblivé víčko naneseme bázi pod oční stíny a na ni v mém případě gelovými očními stíny v barvě mocca. Tyto gelové stíny můžete dobře použít i jako samotnou bázi a na ně nanést klasické stíny, které díky tomu déle vydrží, je to na vás


2) v tomto kroku jsem nanesla na gelové hnědé stíny pigmenty od firmy NYX, které jsou výraznější a s větším množstvím třpytek - pigmenty jsem nanesla na celé oční víčko a podél okrajů štětečkem rozetřela do ztracena, aby přechod nebyl tak tvrdý


3) podél spodní linie řas naneseme fialový oční stín, já nanesla nejdřív klasický oční stín a na něj poté ještě pro zvýraznění pigment od NYX. Poté ještě černou tužkou linku ve vnitřní straně oka, ale tato fáze jde i přeskočit, líčení nebude tak tvrdé.

 


4) a nyní je hotovo, oční líčení vhodné na párty, k bazénu či na večírky, je jednoduché a přitom velmi efektní, záleží jen na vás, zda je vytvoříte výrazné či spíše jemnější



Hodně štěstí :o)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)