9. listopadu 2011

My newest music discovery: Example

Zdravím!
Dnes si odpočineme od líčení a kosmetiky, mám pro vás tip na dle mého názoru perfektního zpěváka/rapera z Anglie, který si říká Example.
Pokud se pohybujete ve světě rapu, elektronické hudby a dance muziky déle a lépe než já, tak ho možná už znáte, do hitparád v ČR se již pomaličku probojovává, jak jsem zjistila sledováním Óčka :)
Já sama jsem o jeho existenci ještě před měsícem nevěděla, díky sledování rozhovorů z různých zahraničních talk show, přesněji tohoto rozhovoru z The Graham Show, kde vystupoval s písničkou You Changed The Way You Kissed Me a měl tam kratičký rozhovor. Zaujala mě jeho písnička a tak jsem si na Youtube našla jeho kanál a poslouchala/shlédla zbytek nabídnutých videoklipů. No a bude to tak měsíc a já ho nepřestala poslouchat, stal se mým nejlepším parťákem v práci i na cestu vlakem domů :)


Jeho oficiální stránky jsou hrozně nepřehledné co se informací týče, takže jsem se musela spolehnout na informace na Wikipedii.

Elliot John Gleave, narozen 20. 6. 1982, je rodilý Londýňan vystupující pod jménem Example, které je poměrně vtipnou asociací jeho iniciálů (e. g. je v angličtině zkratkou pro example, v překladu "například" ). Jeho nejnovějším albem, které se ve Velké Británii těší velkému zájmu se jmenuje Playing in Shadows a vyšlo 4. září 2011.

Pokud se vám líbí taneční muzika doplněná rapem i zpěvem, mohl by vás tento Brit zaujmout stejně jako mě :) Pro názornou ukázku dodávám odkazy na nejnovější videoklipy a samozřejmě odkazy na různé sociální sítě a jeho oficiální web:




Tak co vy na něj, znáte ho? Líbí se vám jeho muzika nebo je to úplně mimo váš vkus? Nevím, jak vy, ale já začnu vyhlížet, jestli se někdy staví u nás v ČR :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)