13. prosince 2011

New in: e.l.f. cosmetics

Zdravím!

Omlouvám se všem, kteří dnes čekali na foto-tutorial líčení, ale o víkendu jsem neměla čas nějaké to líčení udělat a tak tu mám pro vás alespoň náhradu v podobě recenze na zakoupené e.l.f. výrobky.
Kosmetika e.l.f. se v České republice těší obrovskému zájmu, nutno říct, že to není nijak extra luxusní dekorativní kosmetika, její největší výhodou stále zůstává velmi nízká pořizovací cena. I to bude dle mého názoru důvodem, proč se u nás tolik prodává. Ale nechci být neférová, pár kousků této kosmetiky mám také (a rovnou se přiznám, že jsem ji koupila právě z důvodu nízké ceny v kombinaci se zvědavostí a chutí zkusit něco nového) a nemůžu říct, že bych byla vyloženě nespokojená. Ale jen hned na úvod chci zmínit, že kupující nesmí čekat kvalitu typu M.A.C. a podobných drahých značek. To je pro ujasnění hned na začátek :)

A nyní k mému nákupu. Na fotce níže se můžete všechno prohlédnout dohromady, o jednotlivých kusech se rozepíši, třeba vám to pomůže při rozhodování o vašem nákupu.




1. umělé řasy - Natural a Dramatic
(cena 39,- / pár)
verze Natural

S umělými řasami upřímně nemám moc velké zkušenosti, měla jsem doma jen jedny a s těmi se pracovalo přímo úděsně. Hledala jsem různě po internetu tipy a rady, jak na to, protože jsem si říkala, že to musí být mýma rukama, když je používá tolik lidí bez problémů. A přišla jsem na jednu drobnost, která může být důvodem, proč mi to nešlo. Předpokládám, že to většina z vás dávno ví, ale třeba se najde i někdo, komu tato informace pomůže. Zjistila jsem totiž, že čím tenčí je pásek, na kterém jsou řasy připevněné (základ, který přilepujete k víčku), tím lépe se s řasami pracuje a řasy vám lépe drží. U mě stačil pohled na ty moje řasy a bylo jasno - musím si koupit řasy s tenkým páskem. Jelikož umělé řasy opravdu nepoužívám často, rozhodla jsem se koupit si nějaké levné. A ty z e.l.f. kosmetiky to splňují - pásek je tenký a cena velice dobrá. Nechám si tedy tyto řasy na učení a jakmile získám víc cviku, mohu si koupit dražší.
verze Dramatic

Co se týče samotných řas, ještě jsem neměla tu možnost je vyzkoušet, na internetu jsou ohlasy dobré, jen prý to lepidlo není nic moc - ale to není nic nového, u většiny umělých řas je to dodávané lepidlo k ničemu, je lepší si koupit přímo lepidlo zvlášť. Takže jakmile řasy budu zkoušet, nejenom, že pořídím fotografie, abyste si mohly udělat obrázek, jak řasy vypadají na očích, ale také se podělím o to, jak mi to šlo a jestli se s nimi pracuje dobře nebo ne.




2. Kleštičky na řasy
(cena 87,-)

Dobré kleštičky na řasy jsou základem pěkně nalíčených řas a tak jsem si je konečně koupila i já. Mnoho lidí má z tohoto "mučíčího nástroje" strach, osobně předpokládám, že se mi před prvním použitím budou klepat ruce taky, ale není to nic složitého a stačí pár pokusů a budete kleštičky používat s přehledem. 

Tyto kleštičky od e.l.f. nespíš nebudou oplývat extra kvalitou, ale co jsem si načetla po internetu, důležité u kleštiček je úhel a délka horního obloučku, který vám řasy natáčí - a podle toho, co jsem zkoušela, mi tyto kleštičky vyhovují. 

Kleštičky mi přišly v pěkné černé krabičce, zabalené do igelitového sáčku a doplněné jednou náhradní gumičkou, což se taky hodí, protože gumičky se po čase musí vyměnit a ne v každém obchodě je seženete.

Mám v plánu pro vás udělat článek speciálně na použití kleštiček, kde budete moct zhodnotit řasy před a po, doufám, že to bude pěkně vidět, co ten "mučící nástroj" dokáže během pár sekund :) Zatím pilně trénuji, aby byl výsledek co nejlepší ;)


3. Minerals Kabuki štětec face
(cena 109,-)

Kabuki štětec je výborným pomocníkem při nanášení pudru i tvářenky, jeho výhodou je měkkost chlupů a malá velikost, takže se lépe vydá do kosmetických taštiček. 

Tento kabuki štětec od e.l.f. je z přírodních chlupů, opravdu jemný a příjemný, pudr se s ním nanáší bez problémů. Jen bych chtěla upozornit na to, že (alespoň ten můj) štětec pouští chlupy, po přepudrování je poté nutné si obličej obrat a jednotlivé chloupky odstranit. Ale doufám, že chlupy pouštět přestanou, u jiných mých štětců s přírodními chlupy se mi to stalo také, chlupy vypadávaly při dvou prvních použití, poté to bylo v pohodě.



4. Studio Stipple brush
(cena: 87,-)

Tento štětec se stal absolutním hitem a mezi kupujícími v ČR se téměř vyvolal boj, když byly štětce poprvé naskladněny. Pamatuji si, jak jsem vždy četla na Facebookové stránce e.l.f. kosmetiky spousty kometářů právě ohledně tohoto štětce. Prvotní zájem již konečně opadl a tak se dostalo i na mě :)
Na mém seznamu přání už delší dobu dominuje stipple štětec od Real Technique, který se bohužel u nás neprodává a je poměrně drahý, takže jsem pro začátek zkusila tuto velmi levnou variantu. Upřímně, moc jsem si od štětce neslibovala, ale musím uznat, že jsem ho podcenila.

Ačkoliv přišel v umělohmotném obalu trochu zmáčknutý a na první dotyk byl velmi poddajný (čekala jsem, že tento štětec více drží tvar), ihned po prvním nanášení podkladového krému jsem změnila názor. Pracuje se s ním výborně, krém se nanáší pěkně rozvoměrně, spojí se krásně s pletí a působí přirozeným dojmem. Takže se tímto tomuto štětci omlouvám, není vůbec špatný a momentálně je to můj nejoblíbenější způsob nanášení podkladového krému :)




5. Tyčinka roll-on proti akné
(cena 39,-)

A jako poslední novinka na českém e-shopu e.l.f. kosmetiky. Tuto tyčinku jsem si nekoupila, nýbrž dostala jako náhradu za podkladovou bázi pod oční stíny, která evidetně nebyla na skladě. Vzhledem k tomu, že na akné netrpím (naštěstí), tak bych byla vděčnější za tu podkladovou bázi, ale nevadí, alespoň vyzkouším něco nového.

Podle ohlasů na webových stránkách e.l.f. kosmetiky, je to tyčinka účinná. Sama ji ozkouším, až se mi nějaký ten pupínek udělá. Co se týče balení a vůně - voní trochu po tea tree oil. Nanáší se pomocí utáčecí kuličky přímo na postižené místo.

2 komentáře :

  1. ta tyčinka proti akné vypadá skvěle,jinak moc pěkný článek :) Super blog,sleduju :))*

    OdpovědětVymazat
  2. Na stipple brush si taky brousím zoubky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)