29. prosince 2011

Recenze: NYX pigmenty a paleta stínů

Krásný den!
Jak jsem již napsala v jednom z předchozích článcích, k Vánocům jsem dostala paletu stínů od NYX a spolu s deseti mými pigmenty tvoří malinkou sbírku této kanadské značky. A právě na tuto malou sbírku se dnes podíváme trochu víc :)


Paleta 10 očních stínů The Runway Collection - 01 Jazz Night

Paleta obsahuje 10 očních stínů - černý, světle modrý, šedý, vanilkový, mocca, stříbrný, tmavě šedý, fialový s malinkými třpytkami do červena, kávově hnědý a světle třpytivý hnědý. Stíny jsou velmi dobře pigmenované a bohaté, drží perfektně na místě. Cena cca 250,- já jsem ji zakoupila u Aukro prodejce 1000-ideas za 222,-

Hodnocení: 10/10
+ velmi pigmentované stíny
+ slušná cena
+ příjemný a elegantní balení
bez jakékoliv báze a jen minimální množství
- je vidět, jak pěkně syté jsou barvy


Sypké pigmenty - Ultra Pearl Mania kolekce

od levé spodní řady: LP28 Orange Zest Pearl, LP26 Yellow Pearl,
LP03 White,  LP29 True Purple Pearl, LP30 Jade Pearl, LP06 Black Pearl,
 LP02 Pearl, LP14 Turquise Pearl, LP23 Walnut, LP21 Oro)

Pigmenty jsou sypké velmi jemné prášky a jejich největší rozdíl od klasických stínů je mnohem bohatší sytost barev. Pigmenty jsou opravdu velmi výrazné a pokud použijete podkladovou bázi, vytvoříte opravdu velmi barevné a krásné líčení, které se vám podaří jen s velmi kvalitními stíny. Já osobně dávám čím dál víc přednost pigmentům před obyčejným stínům. Tyto pigmenty mají jen jednu nevýhodu (tedy jak pro koho a v jaké situaci) - jsou třpytivé, takže pokud budete chtít docílit matného vzhledu, s těmito pigmenty neuspějete. 
Pigmenty se prodávají v malých 5gramových válečkovitých lahvičkách, ze kterých se poměrně špatně nabírají na aplikátor nebo štětec, proto je lepší si je přesypat, jako to mám já na fotce, do kalíšků. Prodejce na Aukro 1000-ideas je rovnou prodává, ale ačkoliv jsou jak pigmenty, tak kalíšky o obsahu 5g, do kalíšku jsem pigmenty všechny nenasypala, zůstalo mi ještě ve flaštičce :)
Cena jedné 5gramové flaštičky s pigmentem se pohybuje kolem 65,- a u 1000-ideas na Aukru se dají koupit za krásných 45,- :)
bez jakékoliv báze a jen opravdu maličké množství na špičce štětce

Hodnocení: 9/10
+ bohatá sytost pigmentů
+ dobrá cena
+ dlouhá výdrž

- tvar válečkovité flaštičky

Znáte kosmetiku NYX? Jste s ní spokojení?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)