31. ledna 2012

Jak na to: Alobalová metoda odlakování

Zdravím!
Dnes mám pro vás malý návod na často používanou metodu odlakování třpytivých laků na nehty - tzv. Alobalovou metodu.

Budete potřebovat: 10 čtverců alobalu, odlakovač, vatové tamponky
Na úvod chci zmínit, že rozhodně tato metoda není ideální pro každodenní odlakování nehtů, jelikož dost vysušuje nehty i kůži kolem nehtů, používejte ji pokud možno jen v případě nouze, když už opravdu máte na nehtech lak, který nejde normálně odlakovat. Alobalová metoda funguje tak dobře z toho důvodu, že alobal zamezí vypařování odlakovače a ten má tak při dlouhodobějším kontaktu s nehtem větší sílu. Na úkor toho ale nehty dostanou opravdu co proto.


KROK 1:
Navlhčete vatové tamponky odlakovačem

KROK 2:
Vatový tamponek omotejte kolem nehtu

KROK 3:
Alobalem pevně obalte vatový tamponek na konci prstu

KROK 4:
Nechte odlakovač působit cca 5 - 10 minut (záleží na druhu laku)

KROK 5:
Sundejte alobal spolu s vatovým tamponkem, můžete ještě pro jistotu při sundávání pootočit vatový tampon tak, aby odstranil i poslední částečky laku.

A je hotovo :) Třpytivého laku se takto můžete zbavit během několika minut bez úmorného drbání a nadávání :) Ale jak jsem uvedla v úvodu a jak můžete vidět na poslední fotce - nehty po tomto odlakování jsou velmi vysušené, proto určitě nezapomeňte pořádně hydratovat opravdu kvalitním a mastným krémem a pokud možno, použijte i péči o nehty, která napomůže nehtům se vzpamatovat z toho šoku.


Co vy na to, zkoušeli jste někdy tuto metodu? Připadá vám hodně "drsná" a proto se jí vyhýbáte? Napište mi svůj názor! :)

2 komentáře :

  1. Wow! To by mě nenapadlo co se dá všechno s takovým alobalem dělat-kromě balení jídla:) Moc super článek. Tleskám !

    Amélie

    P.S.: Přihlásila jsem se do soutěže a omylem jsem to poslala dvakrát:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky koukám...
    Já osobně o takovém odlakování neslyšela. Ale pokud člověk potřebuje, proč to nevyužít... :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)