12. ledna 2012

My shower care cosmetics

Pěkný den!
Dnes jsem si pro vás přichystala recenze výrobků, které mi stojí v koupelně na poličce u sprchy, jedná se různé druhy sprchových gelů, které momentálně používám.
1) Feminelle - Gel pro intimní hygienu Oriflame

Výrobce uvádí: Velmi jemný gel s přírodní kyselinou mléčnou pro šetrné mytí i té nejcitlivější pokožky. Gynekologicky testované složení bez mýdla pomáhá udržet přirozenou rovnováhu pH v pokožce. S jemným hypoalergenním parfémem. 300  ml

Abyste se cítila stále příjemně svěží, používejte tento jemný gel s osvěžujícím výtažkem z pomerančových kvítků a s povzbuzující vůní. Kyselina mléčná pomáhá chránit intimní partie a šetrné složení nedráždí pokožku. 300  ml

Tyto dva gely používám už delší dobu, takže je mám ozkoušené, navíc je používají členové mé rodiny, takže mám i jejich názor.

Ten světlý je klasický jemný gel na intimní hygienu, který není téměř vůbec nijak cítit a je velice šetrný. Používám ho denně a jsem absolutně spokojená, stačí ho trocha, s vodou vytvoří jemnou pěnu a jde bezproblémů opláchnout.

Ten oranžový je s příměsí pomerančových květů a měl by dodat větší pocit svěžesti, což mohu doporučit. Má jemnou vůni, která nemusí každému sedět, např. moje máma preferuje ten klasický právě z důvodu vůně tohoto druhého. Pěnu tvoří stejně jako ten první gel a já tento oranžový ráda používám v létě. 

Oba gely stojí cca 150,- při obsahu 300 ml a balení mi při každodenním použití vydrží bohatě více než dva měsíce.

Hodnocení: 10/10


2) Sprchový gel Let it snow - Oriflame

Výrobce uvádí: Krémový sprchový gel inspirovaný čerstvě napadaným sněhem a vůní zimy. Svěží vůně a třpytivá textura potěší a probudí vaše smysly. 250  ml

Sprchový gel prodávaný kolem vánočních svátků v katalozích Oriflame za vynikající cenu 59,- při obsahu 250 ml byl opravdu dobrý nákup. Je to jemný poloprůhledný gel, který tvoří bohatou pěnu a jemně voní tak, že mi to opravdu trochu připomíná zimní atmosféru. Výrobce uvádí, že má třpytivou texturu, s tím tak úplně nemohu souhlasit, žádného třpytu jsem si po sprchování tedy nevšimla, ale v mém případě je to jenom dobře, neholduji třpytivým sprchovým gelům.

Nicméně je to řekla bych průměrný sprchový gel s příjemnou vůní, který není žádným zázrakem co se hydratace týče, ale splňuje mé nároky na klasický sprchový gel a tak ho klidně mohu doporučit. Momentálně ho na stránkách Oriflame nabízí za 99,-

Hodnocení: 8/10


3) Osvěžující sprchový gel Swedish Spa - Oriflame

Výrobce uvádí: Povzbuzující sprchový gel probudí a zároveň očistí vaše tělo. Složení se zjemňujícím komplexem Hydracare+, čisticí mátou a perličkami se zvláčňující jojobou a olejem z hroznových zrníček osvěží vaše tělo i mysl. 200  ml

Tento sprchový gel je velmi příjemný, tvoří bohatou pěnu a dodává hydrataci, která se na kůži udrží, na rozdíl od obyčejných sprchových gelů. Obsahuje malé barevné perličky, které se na těle rozpustí. 

Musím se přiznat, opravdu mám tento sprchový gel ráda, když se cítím unavená, dodá energii a nastartuje, řekla bych ideální na ranní sprchy, které já bohužel nestíhám kvůli dopravě :/ 

Jen jednu vadu mám, zdá se mi poměrně dost předražený, na to, jak není zrovna dvakrát velký (200 ml), na stránkách Oriflame uváději plnou cenu 229,- za kterou bych si ho určitě nezakoupila, ačkoliv jsem s ním byla spokojená.

Hodnocení: 8/10
(největším mínusem je cena)

4) Wellness Beauty Vanilla & Macadamia sprchový gel

Tento sprchový gel můžete zakoupit v každé drogerii Rossmann za nějakých 60,- při obsahu 400 ml což je velice slušná cena. Pravda, nesmíte mít však moc velké očekávání :)

Sprchový gel vvelice pěkně voní a to díky vanilce a makadamovému oříšku, kterým je navoněný. Není to žádný přeborník v hydrataci a upřímně ani jsem to od něj nečekala, na každodenní sprchování, kdy se následně stejně namažete tělovým krémem nebo mlékem, je dobrý. Řekla bych, že je to dobrá velmi levná varianta sprchové gelu, pokud nechcete kupovat ty od Relax a podobné značky. Sama jsem ho kupovala vyloženě z nouze, kdy mi předcházející docházel a já ho vybírala podle vůně.

Vůně jako taková dlouho nevydrží, ale alespoň při sprchování a těsně po vysprchování voní krásně po vanilce. Kdo tuto vůni nemusí, mám pocit, že v Rossmann drogerii je vůní více.

Hodnocení: 6/10


6) Vyživující sprchový gel s pšenicí a kokosem - Oriflame

Výrobce uvádí: Hladký, pěnivý sprchový gel s hydratačními proteiny a kokosovým olejem. Pomáhá hydratovat a zjemňovat pokožku při mytí. 250  ml

 O tomto sprchovém gelu už jsem psala, jen bych zde chtěla ještě uvést další skutečnosti po delší době používání. 

V zásadě je tento sprchový gel dobrý, krásně voní a tvoří bohatou pěnu, ale musím uznat, že nesplňuje moje nároky na hydrataci a zjemňování pokožky, jak sám výrobce uvádí. Jedná se o takový klasický pěkně vonící gel, nic extra úžasného. 

Také vás může zarazit poměrně velká hustota gelu a jakmile už ho nemáte plnou lahvičku, jde to docela ztuha ven.

Za obsah 250 ml je plná cena uvedena 119,- výrobce také nabízí i výhodnější maxi balení 500 ml za 189,-. Upřímně mi cena přijde poměrně vysoká s ohledem na účinnost gelu. Pokud chcete něco voňavého a příjemného při sprchování, je dobrý, ale nepočítejte s velkou hydratací po vysprchování.

Hodnocení: 6/10

Jaké sprchové gely používáte vy, jste s nimi spokojení?

1 komentář :

  1. Ten 3.sprháč jsem chtěla,protože nádherně voní,ale je moc drahý.
    A mamka má ten 6.sprcháš,akorát malinový a je prý úžasný.
    Já používám sprcháče od radox a hlavně od oriflamu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)