5. ledna 2012

TAG: Co nosím v kabelce?

Dobré ráno!
Dnes jsem si pro vás připravila klasiku mezi blogerskými články a to velmi oblíbený "Co mám v kabelce". Snad se vám bude článek líbit a třeba přijde zajímavý :)

moje kabelka z Aukro.cz za cca 350Kč ;)
Takže jdeme na to, nejsem zrovna klasická kabelková královna, mám asi tři a to jednu nosím pořád dokola. Potřebuji kabelku dostatečně velkou, protože si v ní nosím do práce oběd a svačiny, kosmetickou taštičku atd., ale zase nemusím ty mega velké bágly. Při výběru kabelky je pro mě důležitý vzhled, kvalita a samozřejmě cena. Samozřejmě, že bych si přála jednu opravdu kvalitní kabelku napořád, ale zatím na to nemám peníze a tak si vždy koupím kabelku tak do 500,- a nosím ji, dokud není moc ošoupaná. Líbí se mi jednoduchý styl a ženskost, chci aby kabelka byla i bezpečná, takže rozhodně se zipem a pokud možno i přihrádkami navíc, abych nemusela lovit věci z kabelky půl hodiny :)

A cože to tedy s sebou každý den tahám?

Skládací plátěná taška na nákupy, minimanikúra se vším potřebným
a taštička na hygienické potřeby ;)

velká peněženka a pouzdro na telefon
(kdyby to někoho zajímalo: Samsung GT-S5230 v barevné variantě La Fleur)

kosmetická taštička se vším potřebným od Oriflame

Obsah taštičky: krém na ruce Oriflame, řasenka Oriflame, korektor Oriflame,
korektor pod oči Oriflame, lesk na rty Essence, hydratační rtěnka Oriflame, skleněný pilník,
zrcátko Oriflame a balzám jablko a oves od Oriflame

V kabelce ještě na volno jeden krém na ruce (Vánoční edice Oriflame),
zázračný kelímek Oriflame, antiperspirant Oriflame
a vlhčené ubrousky s mátou z Rossmann drogerie

A pak už jenom spoustu zmačkaných papírků a účtenek z obchodů :))

3 komentáře :

  1. Myslela jsem, že v kabelce toho máš více:)
    Amel

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, koukám že máme společný zázračný kelíme a tenmalý krém na ruce od Oriflame..
    Pa pa Lenka
    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. krásná kabelka,zajímavý článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)