24. února 2012

Porovnávání řasenek Oriflame

Krásné zasněžené ráno!
Už delší dobu mám nafocené 4 řasenky Oriflame, které vlastním, každá je trochu jiná a ačkoliv to nejsou všechny z jejich nabídky, alespoň trochu by vám tento článek mohl pomoci s výběrem, pokud se rozhodnete pro Oriflame.
Řasenka s vějířovým efektem Revelation Oriflame Beauty

Výrobce píše: Řasenka vytváří úžasný vějířový efekt, který půvabně zvýrazní hloubku a krásu očí. Speciální kartáček dokáže oddělit a zvýraznit i tu nejmenší řasu perfektním množstvím pigmentu. A to úplně bez slepování! 8  ml

 Přiznám se rovnou, do této řasenky jsem se totálně zamilovala. Má opravdu maličký kartáček, který je precizní a pěkně nanáší barvu rovnoměrně na jednotlivé řasy. Díky velikosti kartáčku je vhodný i na spodní řasy. Co se týče vějířovitého efektu - nevšimla jsem si, že by nějak extra pomáhala nazdvihnout řasy, já si je stejně natáčím kleštičkami. Můžete si vybrat, zda si řasenku zakoupíte v klasické černé verzi nebo v zelené (ačkoliv nevím, kdo by si koupil zelenou řasenku...) za 219 Kč. A ačkoliv je to docela dost, já si ji určitě příště zase koupím, protože ji používám téměř denně a nemohu si ji vynachválit.
Pokud toužíte po přirozeně zvýrazněných očích bez speciálního extra efektu umělých řas atd., rozhodně je tato řasenka výborná. Díky malému kartáčku se dostanete opravdu na každou řasu zvlášť.

Moje hodnocení: 10/10
(malý precizní kartáček, sytá černá barva, řasenka během dne nepadá, dobře se odličuje)


Výrobce píše: Revoluční kartáček zdvihá řasy od samých kořínků a dodává jim neodolatelnou křivku. Intenzivní barevné pigmenty dramaticky definují odstín řas a mikroskopicky jemné složení zabraňuje slepování a tvorbě žmolků. Zvláčňující složky působí jako kondicionér a zvyšují pružnost. 8  ml

Tuto řasenku testuji už asi měsíc a bohužel nemohu zajásat, jak úžasně revoluční kartáček to je. Musím uznat, je jsem rozdíl od normální řasenky ve tvarování řas poznala, to zase nechci lhát, ale na slovo "revoluční" to není dostatečné. Určitě záleží na tom, jaké máte přírodní řasy, já je nemám nikterak dlouhé a husté, navíc jedno oko má řasy o něco bohatší než to druhé a je to znát - ta pravém oku, kde mám řasy delší, je efekt více vidět, na ty krátké to moc nepomáhá. Takže - pokud máte od přírody delší řasy, řasenka opravdu řasy trochu tvaruje, s krátkými si ale bohužel neporadí. 
Jako plus bych ale chtěla uvést to, že opravdu neslepuje řasy a při otevření nezůstává na kartáčku zbytečně moc barvy, což je fajn, černá je opravdu pěkně pigmentovaná a po celodenním nošení téměř vůbec nepadala (jen pár malých černých "cucků" pod očima, nic hrozného).
Ještě informaci ke kartáčku - možná to bude pro některé ze začátku trochu boj, kartáček je jak vidíte na fotce nepravidelný - na jedné straně má delší štětinky a na druhé krátké, chce to trochu cviku, ale když zjistíte, jak přesně nanášet řasenku, uvidíte rozdíl (samotné mi to trochu trvalo, než jsem si našla správný úhel)
Řasenka je v nabídce Oriflame poměrně nová a prodává se za 219 Kč.

Moje hodnocení: 9/10
(na dlouhé řasy dobrá, na krátké moc nepůsobí, sytá černá barva)


Výrobce píše: Svoje sokyně porazíš jediným mrknutím hustých řas. Ultra moderní kartáček a složení pro zvýšení objemu vykouzlí plnější, delší řasy, kterých si každý všimne. 8  ml

 Jedna z řasenek od Oriflame s umělým kartáčkem. Kartáček samotný je poměrně dost velký, tudíž může způsobovat minimálně ze začátku trochu problémy při nanášení, občas se mi stane, že se obtiskne. Štětinky jsou krátké a hodně husté, což řasám dodává poměrně velký objem. Na druhou stranu - na kartáčku tak ulpívá poměrně velké množství řasenky a jednoduše si tak řasy slepíte. S touto řasenkou se musí velmi opatrně, pro opravdu nejlepší dávkování je dobré si kartáček trochu otřít do kapesníčku. Pokud se vám ale podaří vychytat dávkování a aplikaci, můžete se těšit na bohaté husté řasy. Dokonce i ty moje, které jsou chudinky řídké, vypadaly mnohem hustěji. 
Černá barva řasenky je poměrně pěkně pigmentovaná, možná trochu méně, než zelená s vějířovitým efektem nahoře, ale vzhledem k tomu, že se jí dostane na řasy větší množství, vykompenzuje se to. Jen bych chtěla upozornit na fakt, že během celodenního nošení trochu padá, tzn. budete mít večer pár černých smítek pod očima. Také lehce zatěžuje (alespoň mé) řasy a tak je použití kleštiček před nanesením nutností.
Na závěr bych však chtěla podotknout, že za cenu 129 Kč je to velice dobrá objemová řasenka a koupila bych si ji s klidem znovu ;)

Moje hodnocení: 8/10
(poměr cena vs. kvalita, bohaté a husté řasy, trochu slepuje, hustší konzistence)


Výrobce píše: Dlouhotrvající prodlužující řasenka s výrazným odstínem vydrží celý den bez rozmazání a drobečků. Speciálně navržený plastový kartáček řasy opticky prodlouží až o 45 %. Šetrná k citlivým očím. Oftalmologicky testováno. 8  ml

 Moje stařičká řasenka, která je v nabídce Oriflame už opravdu dlouho a drží si pozitivní hodnocení. Má také proč, já jsem s ní byla vždycky spokojena. Má plastový kartáček s opravdu kraťoučkými štětinkami. Nanášení je jednoduché a na kartáčku nezůstává zbytečně moc řasenky, takže řasy neslepuje a pěkně se s ní pracuje i ve vnějším koutku, kdy líčím poslední nejdelší řasy na okraji. 
Výhodou je nežmolkování ani neslepování řas, nepadá ani po celodenním nošení. Barva je sytá a pigmentovaná a přitom se řasenka jednoduše odličuje. 
Prodloužení řas nebude tak horké (slibovaných 45%), ale vzhledem k tomu, že řasy pěkně zvýrazní a oddělí, rozhodně tam optický rozdíl v délce řas je.
Já jsem s ní spokojená, na denní líčení je perfektní, na večerní to chce více vrstev a velkou opatrnost, abyste si řasy neslepili, za cenu 199 Kč je určitě dobrá a doporučila bych ji každému, kdo netouží po extra umělém efektu, ale pěkných oddělených řasách bez žmolků a slepování.

Moje hodnocení: 10/10
(pěkně odděluje řasy, neslepuje, nežmolkuje, dobře se odličuje)


To je pro dnešní porovnání vše, na závěr bych chtěla zvolit "královnu řasenku" tohoto článku a tím je určitě zelená řasenka s vějířovitým efektem :)

Co vy, znáte tyto řasenky, máte s nimi zkušenosti? Nějaké kvalitnější / levnější varianty?

3 komentáře :

  1. Já jsem kdysi mívala tu červenou a moc jsem s ní spokojená nebyla. Co mi naopak nejvíc z řasenek od Oriflamu vyhovovalo byla ta nejlevnější z řady Visions, ale tu už nejspíš nevyrábí.

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám tu od very me a jsem s ní moc spokojená!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)