21. března 2012

Essence studio nails Better than gel nails - top sealer

Krásné jarní středeční ráno!
Mám tu dnes kratší recenzi top coat laku (nadlaku chcete-li) z kolekce Better than gel nails od Essence.
essence.eu
Jak již napovídá úvodní fotka, kolekce Better than gel nails je poměrně rozsáhlá a rozhodně nekončí jen tímto top coat lakem. Celá tato řada obsahuje výrobky, díky kterým dosáhnete vzhledu gelových nehtů bez toho, abyste si na nehty opravdu gel nechávaly dávat. Součástí je pilník, podlak s nadlakem, odlakovač francouzských bílých špiček, sada nalepovacích tipů (špiček) na francouzskou manikuru (delší i krátké) a lepidlo na tipy.
Já jsem si po přečtení recenze na blogu Bianca Principessa (který je mimochodem skvělým blogem také zaměřeným na kosmetiku) zakoupila právě top coat, který sliboval prodloužení dokonalých nalakovaných nehtů a vysoký lesk.

A mohu říct, že nezklamal. 
 Konzistence je tekutější než u klasických laků essence nebo jejich top coat laků, takže je třeba si trochu hlídat nanášení, ale štěteček je poměrně úzký, takže se dá množství laku kočírovat poměrně snadno. Co naprosto miluji je fakt, že lak zaschne asi tak 40 sekund poté, co ho nalakujete. Opravdu, nalakuji si jednu ruku a poté, co dokončím ruku druhou, ta první je suchá a mohu nanést druhou vrstvu. Jsem z něj opravdu nadšená, protože všechny předešlé top coat laky, které jsem používala, schnuly neskutečně dlouho a musela jsem pořád dávat pozor, abych si nehty neporýpala nebo nijak nezničila barevnou vrstvu. S tímto lakem je to téměř nemožné :))
Určitě doporučuji nanést dvě vrstvy top coat laku, není to sice standardní (tedy alespoň pro mě ne), ale vyplatí se to, i na lahvičce samotné doporučují dvě vrstvy. Pokud nanesete jednu, nemohu vám zaručit, že laky vydrží tak, jako při vrstvách dvou. Při dvou vrstvách se vám pěkně lak "uzamkne" a dodá úžasný lesk a hlavně výdrž. Laky Catrice s ním vydrží týden, Essence mini laky trochu pokulhávají, tam je to tak 4 dny.

Na závěr tedy rychlé zhodnocení - Lak mě stál tuším 69 Kč, koupíte ho snad v každé Rossmann drogerii, dodává nádherný lesk nehtů, schne naprosto bleskově, já jsem spokojená a jakmile mi dojde, půjdu si ho koupit znovu, rozhodně se vyplatí.

Moje hodnocení: 10/10

4 komentáře :

  1. Já mám teď top coat od Four Seasons a jsem s ním taky moc spokojená. Na tenhle od Esssence jsem slyšela hodně chvály, tak si ho časem asi taky pořídím.

    Zvu tě k sobě na blog na GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  2. Super, musím si ho konečně pořídit:)

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna včera jsem si ho koupila tak se těším až ho vyzkouším ;))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučuju zkusit i ty tipy. Vypadají jako gelovky, je to jednoduché, levnější, vydrží cca týden, já jim tedy dávám záhul, nešetřím ruce, ale někomu, kdo rukama příliš nedělá určitě vydrží déle.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)