6. dubna 2012

Gelové linky Essence - odstín Black

Krásné ráno!
Dlouho tu nebyl článek o kosmetice Essence, takže to dnes napravím a podělím se o zkušenosti s gelovými linkami, které jistě téměř všechny znáte :)

Gelové oční linky Essence
odstín Black

O těchto linkách bylo po různých blozích napsáno již mnoho, já jsem se sama nechala těmito recenzemi vést a při návštěvě drogerie jsem po nich sáhla. Tyto linky mají po Internetu poměrně dobré jméno, bloggerky si pochvalují konzistenci, barvu i výdrž. Mám je již nějakou dobu, vyzkoušela jsem je párkrát a dala jim zabrat při celodenním nošení v práci, takže zde mé zkušenosti:
  • gelové linky mají pěkný skleněný obal s plastovým víčkem. Díky sklu je balení trochu těžké, takže nic moc do kabelky, na druhou stranu tyto linky nepotřebují úpravu během dne, tudíž to nevidím na škodu, naopak mě balení příjemně překvapilo - nepůsobí vyloženě levným dojmem
  • samotné linky jsou velmi pěkně pigmentované, mám odstín Black a opravdu se jedná o velmi sytou černou
  • aplikace je jednoduchá (tedy v případě, že již se štětečkem nebojujete a máte to nacvičené), za pomocí zkoseného nebo tenkého štětce vykouzlíte linky během chviličky
  • konzistence je jemnější než u gelových linek od e.l.f. cosmetics, které vlastním, pracuje se s nimi tak mnohem lépe
  • vydrží s přehledem celý den bez hnutí, jen občas se stane, že se mohou odtisknout na horní víčko - zvlášť, pokud máte spadlá horní víčka
  • na odlíčení budete potřebovat odličovač na olejové bázi nebo dvojfázový odličovač, gelové linky jsou známé tím, že jdou hůře odlíčit. Je to daň za fakt, že linky po aplikaci zaschnou a dík déle vydrží. Odličuji si je dojvfázovým odličovačem od Ryoru a jde to krásné, rozhodně nemusím nijak drhnout nebo tlačit
Mohu tedy potvrdit kladná hodnocení na tyto linky, opravdu si zaslouží místo v kosmetické sbírce. Za cenu 69 Kč je to opravdu vynikající výrobek a pokud překonáte počáteční problémy s nanášením pomocí štětce, kterými si prošly všechny ženy a dívky, které gelové linky používají, budete spokojení.

Já mohu tento výrobek jen doporučit, dokonce bych ho upřednostnila před výše zmiňovanými gelovými linkami od e.l.f.

Moje hodnocení: 10/10

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)