23. dubna 2012

kalamity.agnes: Bad nails

Krásné pondělní ráno!
Dnes pro vás, mé čtenáře, mám novinku. Před nedávnou dobou se mi ozvala Anežka, zda bych nechtěla spolumoderátorku blogu, jinak řečeno chtěla by se s vámi podělit o své zkušenosti z oblasti kosmetiky, cestování do USA, objednávání z Ebay atd. S radostí jsem přijala, jelikož si myslím, že to perfektně oživí blog a vy se dozvíte nové informace. A dnes začínáme, první článek od Agnes je na klasické téma lakování nehtů, jak by to vypadat nemělo a jak ano - doufám, že se vám bude líbit :)
První krátký článek,a hned o tom, jak se to dělat nemá.

Všimla jsem si, že poslední dobou si holky malují nehty jen tak „napůl“ a nebo třeba o nudných předmětech ve škole. Nehty sice vypadají hezky, pokud je nalakujete, a kdo by nechtěl ušetřit 30 minut, ale taková práce bývá nekvalitní a nehty ničí!

Tak jsem se takhle při pátku rozhodla si špatně namalovat a celkově poničit nehty:

1) Často se dělá to, že se nehty malují bez podlaku (first/base  coat) a nadlaku (top coat) a nehty se jen tak bez přemýšlení ostříhají a přejíždějí pilníkem. A výsledek po jednom dni opatrného zacházení?
Vrstva laku se kompletně zničila a zlámala 

2) A v druhém případě je sice nanesen podlak (first/base coat) i nadlak (top coat) a správně nanesen lak, ale vše je naneseno okamžitě, bez zaschnutí.
Na nehtech se vytvořily bublinky a lak se sloupl jako šupina

 Takže snad nakonec jen poučení: Práce kvapná málo platná.

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)