25. července 2012

Korektor 3 v 1 - Oriflame

Přeji krásný den!
Dnes bych se s vámi chtěla podělit o recenzi na korektor 3 v 1 od Oriflame, který jsem si zakoupila na základě kladného hodnocení zde u Bianca Principessa


Výrobce uvádí: Tři typy korektoru v jedné paletce si poradí se všemi typy nedokonalostí. Perfektní pomocník na doma i do kabelky se přizpůsobí vašim potřebám. Obsahuje pečující složky, které zklidňují a hydratují pleť.

obsah: 3 g
cena: 199,-
kde ho zakoupíte: u každé kosmetické poradkyně Oriflame

Moje poznatky o výrobku v bodech:
- praktické malé balení vhodné i do kabelky
- velmi dobrá pigmentace, stačí velmi malé množství výrobku a pěkně kryje nedokonalosti
- zelený odstín na zčervenání, žlutý na modré nedokonalosti (kruhy pod očima) a oranžový na sjednocení barvy
- množství výrobku v balení sice není moc velké, ale vzhledem k tomu, že kryje krásně, nebudete potřebovat na jedno použití mnoho výrobku, takže vám dlouho vydrží
- cena 199,- je možná až moc vysoká, ačkoliv jsem s korektorem opravdu moc spokojena, je lepší si na něj počkat na akci (já ho kupovala v katalogu 10 za 109,-)

Moje hodnocení: 10/10
(perfektní krytí, praktické balení)

4 komentáře :

  1. Moc hezky blog :)
    A k tomu korektoru - nad ním jsem hodně přemýšlela ale rozsekla to Mia svou recenzí na podobný ale levnější od Catrice.
    http://kissbookbymia.blogspot.cz/2012/07/2-tipy-na-levne-dobre-produkty-z.html

    c-m-writer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Jeej som rada, že si vyskúšala a že si spokojná:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já s ním naopak nejsem spokojená vůbec, nezakryl nic :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tenhle korektor mám,ale moc mi nic nekryje.Ten zelený skoro nepoužívám,ten béžový kryje ještě docela dobře,ale ten žlutý mi kruhy pod očima nezakryje...

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)