1. srpna 2012

Čisticí abrazivní gel Optimals - Oriflame

Krásné ráno přeji všem čtenářům!
Dnes mám pro vás recenzi na pleťový peeling řady Optimals, který jsem si nedávno zakoupila. Jak jistě víte, občasné odstranění odumřelých buněk v obličeji i na těle pomáhá k rozjasnění pleti a zdravému vzhledu. Peeling by se neml používat denně, zvláště ty agresivnější z nich, naopak byste se místo rozjasněné pleti mohli dočkat obličeje podrážděného a totálně zbaveného ochranné vrstvy. A jak si vede tento peeling?


Výrobce uvádí: Gel s modrými abrazivními částečkami je ideální pro účinné hloubkové čištění. Odstraňuje z pleti odumřelé buňky bez poškození ochranné pleťové vrstvy. Okamžitě si všimnete, že pleť je projasněná a revitalizovaná. Obsahuje zklidňující komplex. Pro všechny typy pleti.

obsah: 75 ml
cena: 189,-
kde ho zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame

moje hodnocení v bodech:
- peeling příjemně voní, má gelovitou konzistenci s malými částečkami - patří spíše k těm jemnějším peelingům, což je jenom dobře
- po použití a opláchnutí pleť lehce pne, což je ale normální a je nutné použít pleťový krém
- peeling by měl obsahovat i zklidňující komplex proti zarudnutí pleti, ale upřímně jsem ho nijak nezaregistrovala
- suma sumárum se jedná o klasický peeling jako každý druhý, dle mého názoru zbytečně předražený, ačkoliv příjemný a fungující produkt

moje hodnocení: 7/10

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)