1. října 2012

Lak na nehty Pure Colour - Oriflame

Krásný den přeji!
Listováním nejnovějšího katalogu (č.15) jsem na poslední stránce narazila na výhodnou nabídku těchto laků a vzpomněla jsem si, že mám tři odstíny již nějakou dobu doma. Jelikož si je budete moci zakoupit za 39,- a v nabídce je spousta odstínů, třeba se vám bude moje recenze hodit.
zleva: Lavend, Pink Intense, Coral Red
Laky na nehty Oriflame Pure Colour
odstíny Lavender Shimmer, Coral Red a Intense Pink

obsah: 8 ml
cena: 109,- (v katalogu 15 za zvýhodněnou cenu 39,-)
kde ho zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame

recenze v bodech:
- velmi úzký štěteček, což je pozitivní i negativní - máte tak velkou kontrolu nad tím, kam lak nanášíte, ale kdy má větší nehty asi se ulakuje k smrti :)
- tekutější konzistence laku
- kryje ve dvou vrstvách - světlejší odstíny budou nejspíše velmi průhledné, v mém případě u odstínu Lavender Shimmer nestačily ani dvě vrstvy
- výdrž je průměrná - s podkladovým lakem a nadlakem cca 4 dny
- široká nabídka odstínů, jen bych uvítala i netradiční odstíny, úplně chybí škála modrých a zelených odstínů (ale to je u Oriflame laků dlouhotrvající nešvar)

Suma sumárum - za původní cenu si myslím tyto laky nestojí, nejsou vůbec špatné, už jsem se setkala s horšími, ale přeci jenom dát 110,- za lak srovnatelný s původními Essence minilaky je poměrně dost. Ale můžete využít právě akce v katalogu 15 (od 9. 10. - 29. 10.) skvělou cenu 39,- a tam bych asi neváhala ;)

Já osobně si brousím drápky na odstíny Passion Red, Glossy Taupe a Natural Bronze ;)

Ještě malá informace na konec:
- zatím mám doma tři odstíny - Lavender Shimmer, Coral Red a Intense Pink - Lavender v lahvičce obsahuje malinký shimmer (třpytky), ale na nehtech je nenajdete, Coral Red je úžasně sytá červená barva a Intense Pink je velmi veselá růžová s velkým podílem červené, takže se nemusíte bát Barbie odstínu - je to opravdu spíše červená s růžovým podtónem.

2 komentáře :

  1. Jeden lak Oriflame doma a mám a moc mi nevyhovuje. Hlavně ten krátký štěteček je šílený :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé,ten coral red jsem si chtěla koupit,ale nevěděla jsem jaký bude a nevěděla jsem,jak ty laky vypadají.
    Jestli ještě někdy budou tak levné,nějaký si objednám!

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)