23. listopadu 2012

Jemný odličovač voděodolného make-upu - Nivea

Krásné ráno!
Jak již víte, zamilovala jsem si dvoufázový odličovač od Ryoru hlavně na odličování očí. A jelikož mi před nedávnem již došel a já se nedostala do drogerie, kde si normálně Ryor výrobky kupuji, musela jsem sáhnout po náhradě. Asi před třemi týdny jsem byla v Brně v Tesco a vybrala si tento odličovač od Nivea. A jak si tedy odličovač vedl? Čtete pod fotografií níže:


Co píše výrobce: Jemné složení obohacené o výtažky z heřmánku a provitamín B5 šetrně hydratuje citlivou oblast kolem očí a zanechává ji hebkou. Nezanechává na pleti mastný film, a tím okamžitě umožňuje nové nalíčení.Citlivá pleť kolem očí je šetrně vyčištěna a hebká.Oftalmologicky testováno a schváleno. Vhodný i pro uživatelky kontaktních čoček.



Obsah: 125 ml
Cena: 99 Kč
Kde ho zakoupíte: v každé drogerii nebo supermarketu s drogistickým koutkem
Moje poznatky v bodech:
- velmi jemný odličovač, konzistencí připomíná odličovací mléko
- bez zbytečných parfémů, jen přirozená jemná vůně
- stačí velmi málo na kosmetický tamponek
- odstraňuje řasenku i gelové linky bez jakýchkoliv problémů, není nutné nijak tlačit nebo drhnout
- oční okolí je pěkně hydratované díky lehce olejovému složení
- při prvním použití mě lehce pálelo jedno oko, ale při dalších odličování to bylo v pořádku


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)