16. listopadu 2012

Metalické oční linky Very Me - Oriflame

Krásné ráno!
Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na tekuté oční linky z řady Very Me od Oriflame, což je řada specifická svými barvami. Já ji mám ráda ze dvou důvodů - ceny jsou velmi nízké a odstíny jsou mnohem zábavnější, než u klasických řad Oriflame. Tentokrát jsem si zakoupila tekuté oční linky v odstínu černé, takže ačkoliv se jedná o metalické linky, ty moje jsou normálně čistě černé. A jak dopadlo mé zkoušení? Čtěte po fotkou :)



Co píše výrobce: Chceš, aby se za tebou každý otočil? Intenzivně třpytivé metalické odstíny dodají tvým víčkům extra šmrnc. S fixovým aplikátorem pro hladké, přesné linky snadno a rychle.


Obsah: 3,5 ml
Cena: 139 Kč (momentálně v akci za 99 Kč)
Kde je zakoupíte: u každého kosmetického poradce Oriflame
Moje poznatky v bodech:
- černá je opravdu pěkně sytá
- aplikátor je velmi podobný špičce fixu, ale není tvrdý, takže se s ním dobře pracuje
- linky ihned zasychají, neobtiskují se
- nejsou voděodolné, takže jsou sice bez problémů odlíčit, ale pozor na vodu :)
- nanášení chce trochu cviku, ale líčení je díky těmto linkám velmi rychlé a přitom precizní


1 komentář :

  1. vyzerajú dobre,aj keď ja linky nepožívam
    p.s.-pozývam ťa na začínajúci blog aboutlandd.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)