11. ledna 2013

FOTD: Černé linky a perleťové stíny - rychlé denní líčení

Krásné ráno!
Dnes jsem si pro vás připravila velmi jednoduché a přitom elegantní líčení, které bude slušet každým očím. Jedná se o styl, který jsem si poslední dobou velmi oblíbila a líčím se tak prakticky kamkoliv jdu. S trochou cviku ho zvládnete během 10 minut :)
Co budete k líčení potřebovat/jaké výrobky jsem použila já:

  • černé gelové oční linky Essence
  • krémové oční stíny Catrice (odstín 040 Lord of the Blink)
  • řasenka Oriflame (Wonderlash Intense Mascara)

Jak na to:
  • Na celé horní víčko a do vnitřního koutku oka jsem nanesla krémové oční stíny v perleťové barvě. Pokud byste chtěly ještě výraznější odstín, můžete tyto stíny použít jako podklad a na ně nanést ještě pigment nebo klasické sypké oční stíny.
  • Podél horní linky řas jsem nanesla tenkou linku, která končí až ve vnitřním koutku oka a je protažená kousek za hranici vnějšího koutku. Poté jsem linku postupně rozšířila směrem ven tak, aby mé oči působily širší. Tip: pokud máte oči úzké, nejširší část linky by měla být uprostřed nad zornicí místo ve vnější části oka.
  • Na řasy jsem nanesla černou řasenku - na horní i spodní řasy.
A to je vše :) Pokud si netroufáte na gelové oční linky, můžete použít i klasické sypké oční stíny v odstínu černé (či jakékoliv jiné ;)), linka se dělá jednodušeji a není tak výrazná -> hodí se lépe pro denní líčení.

Doufám, že se vám tento mini-tutoriál líbil a že třeba toto líčení někdy vyzkoušíte - dejte vědět, jestli se takto líčíte nebo jste to zkusily a jak se vám to povedlo :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)