5. dubna 2013

Pár zatoulaných fotografií z počítače - My life in photos

Krásné ráno!
Dnes jsem si pro vás nachystala jen pár fotek různě poschovávaných v počítači, nebude to tedy dneska nic moc zajímavého co se kosmetiky a líčení týče :) Ale snad mi odpustíte a třeba se najde pár lidí, kteří si rádi prohlédnou pár fotek "z rodinného alba" :) V pondělí opět kosmetika, slibuji! :)
Nástěnka s rychlým přehledem našeho vztahu s manželem


Vynikající zmrzlina s kousky sušenek z Lidlu
Naše nové auto, Mazda 2 kombi, krycí jméno "Martzia" :)
27. ledna jsem oslavila narozeniny - ovečky jsem dělala sama
Náš Pan kocour :)
Byli jsme v Zoo Ostrava a viděli malou Rashmi 
Mé nejnovější pokusy z FIMO
Dohráli jsme s bratrem hororovou hru na Kinect 
Poslední úlovky do mé stračí sbírky náušnic
Konečně jsem viděla Schindlerův seznam - pěkně s vínem a madlemi

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)