22. dubna 2013

Vzorky Barry M + jarní líčení

Krásné ráno!
V pátek jsem psala o štětcích Real Technique, které jsem si zakoupila ze stránek Moješminky.cz, mimo jiné jsem se také zmínila o tom, že jsem dostala vzorky pigmentů Barry M. S touto značkou mám malinkou zkušenost, kdy jsem v roce 2011 dostala pár vzorků ze slovenského e-shopu (recenze zde). Pod fotkou si budete moci prohlédnout všechny odstíny, které jsem dostala, a také jsem pro vás připravila za pomocí těchto odstínů dvě jarní líčení :)
Jak je vidět na fotce výše, dostala jsem celkem 6 odstínů práškových očních stínů Dazzle Dust a jeden odstín  Fine Glitter Dust - celou nabídku si můžete prohlédnout a případně zakoupit zde. Cena za jedno balení obou druhů stínů je 179,- a můžete vybírat z více než 60 odstínů Dazzel Dust a 22 odstínů Fine Glitter Dust - z toho už si vybere opravdu každý :)


Rozdíl mezi Dazzel Dust a Fine Glitter Dust je jednoduchý - Fine Glitter Dust obsahuje maličké třpytky - to znamená trochu víc spadaného výrobku pod oči při líčení - když jsem se líčila na tento tutoriál, nejvíc mi pomohl vlhčený odličovací ubrousek - při použití těchto pigmentů a práškových stínů, které obecně více padají, je dobré nejdřív si nalíčit oči a teprve potom nanést make-up - právě z toho důvodu, že se vyhnete zbytečné panice při krásně nalíčené tváři pokryté malinkými třpytkami, kterých se nedá pořádně zbavit :)

Všechny odstíny jsou velmi syté, stačí troška a vytvoříte krásné barevné líčení. Světlejší odstíny samozřejmě nejsou tak výrazné jako ty tmavší, ale při srovnání třeba s pigmenty NYX vedou si i světlé odstíny velmi dobře - takže pokud váháte, jestli to nich jít - za sebe mohu říct ano :)

A teď ke slibovaným jarním líčení:
Na líčení jsem kromě práškových očních stínů Barry M použila:
- NYX báze pod oční stíny
- Oriflame řasenka pro vějířový efekt
- Avon tužka na oči
- essence gelové linky
- stětec na gelové linky

1. jemnější varianta za pomocí DD12 a FGD6

Na celé horní víčko a podél spodní linie očí jsem nanesla bílý práškový stín DD12

Do vnějšího koutku jsem nanesla stín FGD6 a za pomocí štětce jsem zjemnila hranice obou stínů

Modrý odstín jsem také nanesla podél vnější části spodní linky očí, přibližně do jedné třetiny

Jelikož mi líčen přišlo takové nevýrazné, vytvořila jsem černé linky.

Můžete samozřejmě líčení  nosit i bez černé linky nebo vytvořit modrou linku - je to na vás ;)

2. výraznější varianta za pomocí odstínů DD29 a DD75

Na celé horní víčko jsem nanesla zlatý odstín DD29

Do vnější části oka jsem nanesla druhý odstín - DD75, protáhla zelenou
i do horní vrásky oka a zpracovala okraje tak, aby nebyly tak tvrdé. 

Podél horní i spodní linii řas jsem nanesla černou tužku na oči tak, aby se jen zvýraznily řasy
- nedělala jsem klasickou linku, spíše nanášela mezi řasy.

Líčení si o větší výraznost přímo říkalo - nanesla jsem tak černé gelové linky.

Bohužel barvy jsou hodně "sežrané" fotoaparátem, v realitě bylo líčení mnohem výraznější  :)

 Mým osobním favoritem se stal odstín DD51, což je krásný špinavo-fialový odstín a také zelený odstín DD75, který jsem použila na líčení.

Dejte vědět, zda máte s Barry M zkušenost a jaký je váš nejoblíbenější výrobek :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)