6. května 2013

Dubnový Ladybox + recenze na šampon a kondicionér Kiss My Face

Krásné květnové ráno!
Hrozně  ráda zkouším nové značky kosmetiky a čím méně známé pro mě, tím lépe :) A tak jsem zalovila do vod Ladybox. Objednala jsem si dubnový a vy se díky fotek a článku můžete podívat, co dubnový Ladybox obsahuje a jaké z něj mám zatím pocity :)

Takto vypadá převozní krabice, kterou dostanete od zásilkové služby až domů
Pro ty z vás, kteří s těmito "krabičkami krásy" nemáte zkušenosti - Za fixní cenu 299,- si objednáte krabičku obsahující několik předem neznámých výrobků - vzorků, cestovních balení, ale i normální balení či slevové poukázky. Značky výrobků ani druhy předem nevíte, ale to je taková zábavná součást těšení se na krabičku. U nás jsou asi neznámější dvě varianty (s malými rozdíly fungují naprosto stejně) - Senzabox a Ladybox.

Já zvolila Ladybox z toho důvodu, že jsem na něj dostala dobrou recenzi od své kamarádky a také se tam objevuje více dekorativní kosmetiky než té pečující, což mi vyhovuje - pečující kosmetiku nestíhám spotřebovávat :)
Po otevření červené ochranné přepravní krabice se dostanete na krásnou růžovou krabičku se stříbrným erbem.
Krabičku Ladybox si můžete objednat na jejich webových stránkách (kde mimo jiné najdete všechny možné informace včetně i seznamu výrobků, které se v daném měsíci objeví, ale většina lidí se právě nechává překvapit :))

Krabičku si můžete osobně vyzvednout nebo nechat (zadarmo) poslat zásilkovou službou InTime. Já si nechala Ladybox poslat a jsem velmi spokojená - přišly mi emaily od zásilkové služby s informacemi o stavu zásilky, poté mi v den předání zavolal řidič a domluvil se mnou přesný čas příjezdu. Byla jsem překvapená, že přijel tak brzy, jelikož to bylo už v 7.30 - ale to se předpokládám mění dle vašeho bydliště.

A konečně k tomu, co je v té tajemné krabičce :)

Nahoře v krabičce je průvodní dopis s růžovou pečetí. Dopis obsahuje stručný popis všech výrobků v krabičce.
Po otevření na vás vykoukne černý elegantní průvodní dopis zalepený růžovou pečetí. Dopis kromě příjemného úvodu obsahuje stručné popisy všech výrobků v krabičce včetně běžné ceny a informace, kde se dají výrobky zakoupit.

Krabička je vystlaná papírovými kofetkami a ta dubnová obsahuje tyto výrobku.
A jaké výrobky jsou obsažené v dubnové krabičce Ladybox?
- Anatomicals Sprchový gel (plné balení)
- MeMeMe rtěnka v odstínu Elektra (plné balení)
- Eveline Slim Extreme 4D Diamond Sprchový peelingový masážní gel proti celulitidě s kofeinem (cestovní balení)
- Kiss My Face Whenever šampon (cestovní balení)
- Kiss My Face Whenever kondicionér (cestovní balení)
- Swisso Logical pleťový krém ve variantě Multi-regenerating (vzorek)

Ještě jsem neměla možnost všechny výrobky pořádně vyzkoušet, abych o nich mohla napsat pořádnou recenzi, takže budete muset počkat :) Ale zkusila jsem Kiss My Face šampón a kondicionér:


Cestovní balení mi vystačilo přesně na jedno umytí, vzhledem k délce a hustotě mých vlasů. Šampon i kondicionér jsou veganské výrobky, bez chemikálií a jakýchkoliv nepřírodních surovin, což se mi hrozně líbí i přesto, že nejsem zarytý vegan či vegetarián, koukám jen na to, aby kosmetika nebyla testovaná na zvířatech - ale když jsem ten šampon a kondicionér použila, měla jsem ze sebe takový lepší pocit - znáte to taky nebo je to jenom moje "úchylka"? :)

Šampon i kondicionér nádherně bylinkově voní, skoro jako když si uděláte kvalitní zelený čaj. Na co jsem byla nejvíce zvědavá, je samozřejmě účinnost - šampon nepění tolik jako ty s přidanými chemikáliemi, ale umývá stejně. Kondicionér vlasy krásně zjemní a bezproblémově se rozčesávají (a to i ty moje mega-husté).

Takže suma sumárum? Jsem 100% spokojena a už se začínám rozhlížet po místě, kde si koupím plné balení - minimálně toho kondicionéru, protože jsem se zamilovala - a za ten pocit "lepšího člověka" z veganské kosmetiky to stojí :) Podle letáku u Ladybox by mělo balení 329 ml stát 239 Kč, pokud si výrobky pořídíte přímo ze stránek Ladyboxu, bude vás balení stát 199,-

Určitě si zakoupím květnový Ladybox a jak se tak znám, nezůstanu ani u toho :D Na druhou stranu nemusíte se bát, že bych neudělala na výrobky recenze ;)

Máte zkušenosti s Ladyboxem nebo Senzaboxem? Který vám přijde lepší? :)



2 komentáře :

  1. Tak to vypadá opravdu dobře. O Ladyboxu jsem dosud neslyšela :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Thanks for sharing your thoughts on el. Regards

    Also visit my web blog; website

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)