1. července 2013

Studio paletka tvářenky a bronzeru (odstín St. Lucia) + štětce - E.l.f. cosmetics

Krásné ráno!
Vítám vás v novém měsíci červenci, studenti užívají volna, my pracující alespoň blížící se nebo probíhající dovolenou :) Já jsem si dnes pro vás připravila můj nejnovější úlovek z e.l.f. cosmetics - paletku tvářenky a bronzeru z profesionální řady Studio, na kterou jsem viděla spoustu pozitivních recenzí a čtyři kosmetické štětce.



STUDIO Paletka - tvářenka a bronzující pudr

odstín St. Lucia



Obsah: 8 g
Cena: 97 Kč
Kde ji seženete: v oficiálním e-shopu e.l.f.
Hodnocení:
- Obal působí velmi profesionálním dojmem, je kompaktní, materiál matný plast
- Paletka obsahuje velké zrcátko, což je velmi praktické
- Odstín St. Lucia je vhodný pro každý typ pleti i pro ty největší bledule, nepůsobí uměle ani nevkusně
- Bronzující pudr je matný, tvářenka obsahuje lehký shimmer, dodá tak tvářím svěží vzhled





KOSMETICKÉ ŠTĚTCE


Cena: bílé štětce z řady Essentials za 39 Kč, černý z STUDIO řady za 97 Kč
Kde je zakoupíte: v oficiálním e-shopu e.l.f.
Hodnocení:
- Štětečků na oči není nikdy dost, ať už jich máte 5 nebo 10, pořád budete mít většinu použitou :) Blending Eye štětec jsem si dokupovala po předchozí dobré zkušenosti, kdy se prokázal být mnohem lepším pomocníkem než blending brush od Oriflame, zbytek jsem vzala ze zvědavosti.
- Všechny čtyři štětce mají přírodní chlupy, které ze štětce nevypadávají (a to ani při mytí), jen u eye crease štětce je jich pár povytažených, tak jsem si je trochu odstřihla :)
- Velikost štětců je akorát do ruky, pracuje se s nimi dobře, svoji práci udělají, zatím si nemohu stěžovat :)
- pro ty z vás, kteří stále bojují s hledáním správného tvaru C (nebo ležatého V) na vnějším koutku oka doporučuji investovat do toho černého štětce ze série STUDIO, jde to s ním prakticky samo.
- Suma sumárum - dobré štětce za zlomovou cenu, můžete jich mít deset a pořád za ně dáte dohromady jen 390 Kč :)

zleva: Eyeshadow C brush, eye shadow brush, blending eye brush, eye crease brush

1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)