2. září 2013

BB krém Skin Dream SPF 30 - Oriflame

Krásný začátek nového týdne a měsíce!
To se nám to sešlo, že je pondělí nejen začátkem nového týdne, ale rovnou i měsíce - a to toho nejméně oblíbeného mezi studenty a žáky - září. Pokusím se vám dnešek alespoň trochu zlepšit recenzí na nový BB krém od Oriflame. Dle mého názoru je to perfektní krém pro všechny dívky, které s líčením začínají a také samozřejmě pro všechny, které nepotřebují zbytečná líčidla navíc a spokojí se jen s lehkým rozjasněním a sjednocením pleti.


Obsah balení: 30 ml
Cena: 219,-
Kde ho zakoupíte: u každého Kosmetického poradce Oriflame
Hodnocení a moje poznatky k výrobku:
- Nejdříve krátce co je to BB krém - lehce tónovaný krém pocházející z Asie. Tyto krémy používali lidé po operacích tak, aby během hojícího se stádia zakryli drobné jizvičky a barevnou nerovnoměrnost. Krémy obsahují vitamíny, rozjasňovač a vysoký SPF faktor, takže chrání pleť proti škodlivému UV záření. Během loňského roku se z BB krémů stala v Evropě a USA doslova mánie, snad každá kosmetická značka vydala svoji verzi BB krému, takže momentálně se BB krémy mohou od sebe poměrně dost odlišovat jak cenou, složením, tak i účinností.
- BB krém od Oriflame se prodává ve třech odstínech - Fair (ten mám i já), Light a Medium. Pro jistotu jsem si koupila ten nejsvětlejší, protože se od přírody málo opaluji a velmi rychle se ze mě během podzimu stane bledule. Odstín je to opravdu světlounký a s růžovým podtónem, takže vhodný pro všechny světlé foto typy tváře.
- Oriflame tvrdí, že jejich BB krém dodá pleti hydrataci, rozjasnění, sjednocení odstínu, zakrytí malých nedostatků a samozřejmě vysoký SPF faktor.
- Já krém používám vždy, kdy nemám čas či náladu na klasický make-up. Můžete ho nanášet štětcem nebo jako já klasicky za pomocí prstů. Tak se vám podaří krém pěkně vmasírovat do pleti a působí opravdu jako neviditelný pomocník.
- Krém je pro mě dostatečně tónovaný, takže sjednotí pleť a zakryje jemné jizvičky či začervenání, ale stále si udržuje přirozený vzhled. Pokud chci zakrýt kruhy pod očima nebo větší pupínky, musím použít korektor.
- Pokud máte smíšenou až mastnou pleť, doporučuji krém lehce přepudrovat alespoň v T-zóně (čelo, nos, brada), jinak se budete lesknout. To je samozřejmě částečně žádoucí, protože pleť tak působí přirozeně a zdravě, já osobně dávám přednost matnějšímu vzhledu.
- Rozhodně jako velkou nevýhodu vidím opět cenu, která je podle mého názoru přestřelená. Zvláště v době, kdy BB krém nabízí skoro všechny kosmetické firmy a když si zajdete do drogerie, můžete si vybrat min. z dalších třech BB krémů a za nižší cenu. Rozhodně tak doporučuji vyčkat na akci.




1 komentář :

  1. Vypadá dobře, že má aspoň těn dostatečně světlý odstín :). Ale těch silikonů :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)