18. října 2013

DIY Vzorník odstínů laků na nehty

Krásné ráno!

Po pondělním článku o několika nápady na zdobení nehtů ještě u laků trochu zůstaneme. Připravila jsem si pro vás nápad na vytvoření přehledného a pěkného vzorníků pro vaše laky na nehty. Nejspíše ho využijí všichni ti, kteří mají laků na nehty hodně, protože já osobně jsem se v odstínech začala trošku ztrácet a takto se vždy před lakováním můžu kouknout, na který odstín mám zrovna chuť :)



Nápad to není čistě můj, nebudu se chlubit cizím peřím, viděla jsem video s tímto nápadem na Youtube na kanálu cutepolish. Toto je tedy moje varianta a malinký návod pro všechny, kteří cutepolish neznají nebo neumí anglicky natolik, aby vše pochytili ;)

Co budete potřebovat:

- sešit, blok nebo zápisník
- laky na nehty
- tužku

Pokud si budete chtít zápisník vylepšit podle svého a nekoupíte si rovnou blok s pěknými deskami, můžete za pomocí balícího papíru a své fantazie vytvořit svůj vlastní originální sešit ;) V tom případě budete ještě potřebovat:
- balící nebo ozdobný papír
- lepidlo
- nálepky či obrázek dle vlastního výběru
- nůžky

Postup:

- Je to velmi jednoduché, balící nebo ozdobný papír si vystřihnete o trochu větší než jsou vaše desky zápisníku a za pomocí lepidla nalepíte na původní desky. Následně dozdobíte samolepkami nebo obrázky dle vlastního vkusu, já jsem si stáhla z internetu volně přístupný obrázek dvou koťat :) Za pomocí tužky či fixy nadepíšete svůj vzorník jak jen budete chtít ;)

Následuje samotné rozdělení odstínů a jejich zapisování do vzorkovníku - můžete použít hned několik klíčů, podle kterých si laky rozdělíte - podle značky, odstínů, typů atd... to už záleží na vás, co vám nejvíce vyhovuje. Já jsem si laky rozdělila podle odstínů. 
Nezapomeňte si nechat mezi jednotlivými kategoriemi pár stránek volných, to abyste měli místo na nově příchozí odstíny ;)

A takto už vypadá můj vzorník uvnitř - laky jsou rozděleny podle odstínů, vždy s popiskem odstínu a výrobce.



Ještě chci ten nápad dotáhnout do dokonalosti tím, že si každý odstín očísluji a číslo nalepím na horní stranu víčka laku tak, abych hned po vyhledání odstínu ve vzorníku mohla sáhnout na jistotu do krabičky s laky a nemusela hledat ;)

1 komentář :

  1. Já to mám na papíře volně + mám ještě vzorníčky, což je super večička (děsná blbost, ale mě se to líbí :) )

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)