1. listopadu 2013

Říjnový Ladybox: Mýtická krabička plná zlata

Krásné listopadové ráno!

Už to letí, máme tu začátek nového měsíce a já konečně uspokojím všechny čtenáře, kteří se těšili na recenzi říjnového Ladyboxu, kterou jsem slíbila v jednom z předchozích článků.



Takže nejdříve ke krabičce, jelikož se už stalo jistou tradicí, že každá krabička už vzhledově a designově vypadá odlišně od té předchozí. Ta říjnová je laděna do černo-khaki odstínů, na víčku se zlatým prachem ve vodě a logem Ladybox. Uvnitř na víčku a také v krabičce samotné jsou na khaki pozadí černá slunce/květiny. Je to velká rozdíl od původní růžové krabičky, ale nijak mi nevadí a upřímně - většině lidí je to asi více-méně jedno, jakou barvu má samotná krabička :)



 Po otevření na vás vykoukne reklamní prospekt značky L'Oreal, která do krabičky věnovala plné balení šamponu a kondicionéru se zlatými částečkami (o výrobcích trochu níže ;)) Pod ním pak klasický průvodní dopis se seznamem obsahu krabičky od Ladybox týmu a následné výrobky.


L'Oreal Profesional Mythic Oil Souffle d'Or šampon & péče - obě plná balení



 Obsah: 250 ml/šampon; 190 ml/péče
Cena: 249,-/šampon ; 319,-/péče



Tyto dva výrobky pro péči o vlasy mě příjemně překvapily, zatím jsem ještě neměla moc možností je vyzkoušet v akci, takže vám nedám detailní popis toho, jak fungují na vlasy, nicméně slibují péči arganového oleje a díky zlatavým částečkám vysoký lesk. Jako skoro každý výrobek od L'Oreal však obsahují poměrně dost různých chemických přídavků, sami uznejte z fotek obsahu, já osobně si skoro u poloviny nedokážu přesně představit, co jaký název vlastně znamená :) Nicméně oba výrobky pěkně voní a vlasy vám po nich nevypadají, takže pokud nejste vyloženě veganky či nekupujete zásadně přírodní kosmetiku, za vyzkoušení to stojí.
Upřímně jsem celkem překvapená z ceny, která mi přijde poměrně vysoká, možná je to tím, že se jedná o výrobky z profesionální řady a tak nejspíše nebudou dostupné jen tak někde, ale v prodejnách s profesionální vlasovou kosmetikou či v kadeřníckých salónech. Sama bych si asi tyto výrobky jen tak nekoupila, takže jsem moc ráda za možnost vyzkoušet je v rámci říjnové krabičky.



 Catrice řasenka Better than False Lashes - plné balení



Obsah: 12 ml
Cena: 114,-

Opět se mi nepodařilo vystrnadit zvědavého kocoura :)


Kosmetickou značku Catrice mám ráda, to už asi ví každý, kdo četl minimálně jeden můj článek s recenzí jakéhokoliv jejich výrobku. Bohužel v mém okolí je poměrně málo drogerií, kde bych našla jejich stojan, a tak jsem odkázaná více-méně na náhodu, když jej v obchodě seženu. O to víc mi udělali radost hned dva jejich výrobky - tato řasenka slibuje velký objem a sytou barvu řasů, mě osobně už vyděsil ten masivní kartáček :) Já s mými krátkými řasami, kdy se mi podaří napatlat si řasenku na horní víčko i s klasickým kartáčkem - dokážete si představit, jak jsem na něj koukala :) 
Nicméně jsem začala řasenku používat a světe div se, umouněné oči se nekonaly. Kartáček je přírodní, vytvarovaný tak, aby řasy na vnější straně oka nadzvedl o něco více než ty krátké u vnitřního koutku, takže pěkně rozevře oči a opticky zvětší. Objem řasám rozhodně přidá, pozor na moc vrstev řasenky, řasy se vám mohou nehezky slepit. Ale s trochou šikovnosti jsou opravdu řasy velmi husté, výrazné a pro ty z vás, které upřednostňujete opravdu výrazné řasy, je řasenka ideální.

Catrice gelová rtěnka Ultimate Shine 060 (Don't Pink and Drive) - plné balení



Obsah: 3,5 g
Cena: 104,-



 Druhým výrobkem od Catrice v plném balení byla tato gelové rtěnka. Po otevření je odstín trochu děsivě růžový, ale vzhledem ke své pigmentaci se rtěnky nemusí bát nikdo - jak je vidět na fotce pod tímto odstavcem, rtěnka vám dodá více hydratace než sytého odstínu.

Rtěnka je krémová a velmi jednoduše se nanáší, přirovnala bych jí k tónovaným balzámům ve tvaru rtěnky :) Dodá rtům lehký odstín a lesk, nic velmi výrazného. Co se hydratace a výdrže týče - dokud nejíte, vydrží vám pár hodin, pak to chce rty znovu nalíčit, ale hydratuje moc pěkně - není to vyloženě bohatý hydratační balzám vhodný na zimu, ale vzhledem k tomu, že účinek je okamžitý, v kabelce se neztratí ;)


 Skin79 Aloe Fresh Mask Sheet - plné balení



Obsah: 1 maska (20 ml)
Cena: 30,-/ks



 Už když jsem na Facebookové stránce Ladybox zahlédla, že říjnová krabička bude obsahovat něco od veleznámé asijské kosmetické firmy, bylo mi jasné, že se bude jednat o firmu Skin79. Upřímně ani žádnou jinou z Asie neznám, tato má velmi dobré jméno po celém světě, téměř každá známější make-up guru na Youtube se už o nich zmiňovala a vždy v dobrém. 
V krabičce byla maska ve vybrané variantě, já jsem našla osvěžující s Aloe vera. Kdo se s touto maskou ještě nikdy nesetkal - v balení je poskládaná maska z plátýnka napuštěná sérem. Má již vyříznuté díry na oči a nos a vy si ji po vyčištění pleti naplácnete na obličej a necháte cca 20 minut působit. Vypadá to hrozně legračně, doporučuji si ji nenanášet před jakýmkoliv chlapem, ten můj měl ze mě srandu :)
Masku už jsem s radostí zkusila a je to paráda...Aloe vera krásně voní a chladí, je perfektní na ráno pro osvěžení. Po sejmutí masky si zbylé sérum vmasírujte do pleti a je to. V krabičce také byl slevový kupón, který platí do konce roku a já ho využiji, jelikož si chci tyto masky ještě určitě koupit.

Palmer's CBF Firming Butter/Lotion - vzorek



 Tohle byl jediný vzoreček v říjnové krabičce, už jednou v Ladybox bylo cestovní balení tohoto másla. Líbí se mi varianta proti striím, jelikož je to momentálně pro mě aktuální téma ;) Ale kupovat si ho nebudu a to jenom z jednoho hloupého důvodu - výrobek je tak moc cítit kakaovým máslem, až je mi to nepříjemné a i když je i po použití vzorku poznat rozdíl na kůži, prostě to nemůžu na sebe plácat, když mi to smrdí :)

To bylo všechno z říjnového Ladybox, já jsem byla spokojena s obsahem - co vy, také jste si objednali Ladybox nebo vás nějaký výrobek zaujal?

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)