2. května 2014

Barevné letní líčení

Krásné páteční odpoledne!

Manžel odjel s malou na procházku a já mám tak čas napsat článek na blog :) Dnes jsem koukla z okna na tu krásně prosluněnou přírodu a řekla jsem si, že jsem dlouho nezkoušela nějaké zajímavé a třeba i trochu bláznivé líčení. A tak jsem si sedla a zkusila něco vymyslet za použití super barevné palety od Sleek. No a vy si teď můžete prohlédnout výsledek a popřípadě (ačkoliv si uvědomuji, že to není zrovna klasické líčení vhodné na každý den ;)) si za pomocí foto-návodu můžete líčení zkusit i vy ;)


Jaké výrobky jsem k líčení použila:
Samozřejmě to berte pouze jako inspiraci, takové líčení zvládnete udělat i bez této palety, která je pro většinu lidí nepoužitelná právě kvůli velmi bláznivým odstínům :) Sleek paletka však obsahuje velmi pigmentované odstíny, takže se můžete těšit z velmi výrazného efektu - některé jiné značky nabízející neonové barvy ne vždy mají opravdu syté odstíny, je třeba to zkusit.
Malý tip: Pokud máte méně výrazný odstín, zkuste jako bázi pod oční stín použít bílou tužku na oči - díky tomu bude barva vypadat výrazněji ;)
Paleta Sleek; gelové linky essence; podkladová báze pod oční stíny NYX; objemová řasenka Catrice
A nyní návod pěkně krok po kroku - fotografie jsou snad celkem jasné, ale pro jistotu rozepíši jednotlivé kroky:

1. Doprostřed očního víčka jsem nanesla žlutý stín.
2. Do vnitřní části očního víčka jsem nanesla oranžový stín a přechod za pomocí štětečku zjemnila.
3. Do vnější části očního víčka jsem nanesla zelený stín a opět štětečkem zjemnila přechod.
4. Do horního záhybu víčka jsem nanesla modrý stín, přechody jsem zjemnila štětečkem. Možná to bude chtít trochu víc času, než bude přechod opravdu příjemný, ale chce to jen trpělivost a čistý štěteček ;)
5. Do vnitřní části oka jsem nanesla růžový stín a přechody opět zjemnila, aby působily přirozeněji.
6. Podél horních řas jsem gelovými linkami udělala silnější linii, kterou jsem protáhla směrem ke spánkům ve vnější části oka. S tloušťkou linky si můžete pohrát, líčení bude vypadat dobře jak s tenkou, tak tlustší linkou. Nanesla jsem řasenku a voalá, hotovo :)

A tohle je výsledek spolu se zvýrazněným obočím a dodělanými stíny i podél spodního víčka - barvy jednoduše použijete stejně jako na horním víčku - do vnitřního koutku oranžová, poté žlutá a nakonec zelená. Já jsem ještě za pomocí černého očního stínu trochu zvýraznila linku podél řas, ale není to nutné, řasenka většinou bohatě postačí.



 Co vy na to, líbí se vám toto výrazné a odvážné líčení? Samozřejmě to není do práce ani do školy, ale na letní party nebo diskotéku by se to mohlo hodit - a když ne, tak je zábavné si čas od času s líčením jen tak hrát a zkoušet nové barevné kombinace a pilovat techniky zjemňování přechodů a gelových linek :)

Mějte se krásně a já se snad brzy opět ozvu :)

P.S. - mám ještě nafocený dubnový Ladybox, takže pokud bude zase chvíli čas, něco o něm napíšu ;)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)