5. října 2014

Essence odlakovač, top coat a base coat lak na nehty

Krásné nedělní ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na nejnovější kosmetické výrobky, které jsem si pořídila a měla možnost je vyzkoušet, takže vám mohu napsat své zkušenosti a názor. Z mého oblíbeného eshopu babybaby.cz, kde si kupuji kosmetiku Catrice a Essence, jsem si koupila pár věcí, mimo jiné právě tři výrobky na nehty - base coat a top coat laky a také odlakovač v trochu neobvyklém balení, díky kterému nepotřebujete kosmetické tamponky ani vatu na odlakování nehtů.

Essence protecting base coat // sealing top coat



Tyto dva laky jsem si zakoupila jakožto dva pomocníky nezbytné pro každou pěknou manikúru. Base coat nebo-li podkladový lak připraví nehet na vrstvu barevného laku, vyrovná nerovnosti a ochrání nehet před zežloutnutí, ke kterému občas dochází po používání barevných laků na nehty.
Top coat nebo-li vrchní lak ochrání vrstvu barevného laku a tím výrazně prodlouží životnost pěkných a neoloupaných nehtů.

Cena: 54,- Kč

S oběma laky jsem spokojená, jednoduše se nanášejí, mají tu správnou konzistenci (ani moc husté, ani super tekuté), štětec je průměrný, ale práci udělá. Oba velmi rychle zasychají, což je super zvláště v situacích, kdy se vám nechce nebo nemůžete čekat dlouho na zaschnutí vaší perfektní manikúry. Jako máma to hodně ocením :) Navíc cena je velmi příznivá.



Odlakovač je bez acetonu, balení je unikátní v tom, že v plastové krabičce na závit je černá houbička s dírkou uprostřed. Nehet odlakujete tak, že vložíte prst do dírky a párkrát otočíte prstem v houbičce. Ta, napuštěná odlakovačem, odstraní všechen lak bez toho, abyste se museli nějak extra snažit. Podle mého je to ideální odlakovač na tmavé laky, protože já osobně naprosto nesnáším, kdy se mi tmavý lak při odlakovávání dostane všude na prsty a musím použít další kousek vaty, abych odstranila lak z prstu. Takto je vše odlakováno rychle a čistě, navíc bez odpadu ;)
Zatím jsem nezkoušela. jak dobře odlakuje glitterové laky, takže to nemohu nijak zrecenzovat, ale zkusím to a dám vědět :) Také mě napadlo. že bych po vyčerpání veškerého původního odlakovače mohla nalít dovnitř klasický odlakovač a tím ho znovu používat s pomocí houbičky. Na to ještě brzy, protože odlakovač nemám dlouho, ale uvidíme.

Cena: 84,- Kč

Poslední poznámka: Tento odlakovač mi nesmrdí tolik, jako ty ostatní. Samozřejmě, pořád je to odlakovač, ale některé jsou opravdu smradlavé a nepříjemné, tento mi osobně moc nevadí.



Přeji krásnou neděli a ve středu nashledanou! :)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)