5. listopadu 2014

Podzimní lookbook

Krásné ráno!

Dnes poprvé na mém blogu článek na téma oblečení a outfit. Nejsem žádný rozený stylista a oblečení na sebe si kupuje podle potřeby a když se mi nějaký kousek zalíbí, takže prosím odpusťte, pokud to nebude dle vašeho gusta, snad to nebude úplný propadák :) Na Youtube sleduji pár uživatelů, kteří rádi dělají videa na téma Lookbook, což je prostě představení různých outfitů a celkových stylů dle sezón. Hrozně se mi vždy tyto videa líbí a chci do budoucna zkusit nějaké svoje, ale protože zatím nemám nikoho, kdo by se mnou zašel po okolí na dobré místo a natočil / nafotil lookbook, musím si vystačit sama se sebou a s podlahou... Není to ideální, ale berme to jako první pokus :)



Look 1

Oprava: šála není samozřejmě z "Tacco", ale Takko, omlouvám se za chybu :))
V tomto prvním stylingu jsem se snažila o něco ženského, osobně mého nejoblíbenějšího typu oblékání jak na podzim, tak i následující zimu. Pletených šatů je momentálně v obchodech spousta, můžete si vybrat z různých barev, stylů pletení i délkách. Mnohé obchody mají pletený šaty s krátkým rukávem, což dává ideální prostor vrstvení, které je na podzim tak oblíbené. Tyto šaty jsem koupila loni v F&F a musím přiznat, že jsou to ty nejpohodlnější šaty na světě. Díky úpletu se pěkně přizpůsobí, od pasu dolů se rozšiřuji, což je pro moji postavu ideální. Pokud chcete ještě více zvýraznit pas a dosáhnout tvaru přesýpacích hodin, doporučuji pásek. Místo legín můžete samozřejmě použít punčochy. Kotníkové boty s kožíškem jsou nejnovějším úlovkem, jsou značky Esmara, kterou prodávali v řetězci Lidl. Říkáte si asi, ble Lidl, ale upřímně kvalita je na úrovni levnějších obchodů s obuví jako je CCC nebo Deichmann. Stály 399,- a jsou pohodlné jako bačkůrky :) 






Look 2


V tomto případě jsem se zaměřila na plátěné chrpově modré kalhoty, které se hodí spíše na teplejší podzimní dny. Jelikož jsou spíše elegantnějšího ražení, doplnila jsem je bílým topem s krajkou, která je teď moderní, a klasickým sakem, které tak udělalo z celého vzhledu vhodný outfit do práce či školy, pokud chcete vypadat "chytře" :) Boty jsem nechala stejné, kalhotám můžete ohrnout nohavice nebo nechat klasickou délku a zakrýt tak kožešinový okraj bot.






Look 3


Další look je velmi jednoduchý, jsou to jen tři kousky, které ale spolu vypadají moc pěkně a uceleně. Na fotce je košile skoro bílá, doopravdy je ale pudrově růžová a tisk macešek je černo-modrý, což pěkně ladí s barvou kalhot. Místo kotníkových bot můžete zvolit baleríny nebo lodičky na nižším podpatku a v případě zimy doplnit kardiganem či bundičkou. Moc se mi líbí košile, která je z Dorothy Perkins, má krásné ženské detaily jako volánky u ramen a lehce nabrané rukávy.



Look 4


Tentokrát spíše každodenní outfit do města i školy. Tričko je hrozně měkoučké, má třičtvrteční rukávy, takže jsem ho doplnila svetrem, přece jenom na podzim bývá zima. Líbí se mi prodloužený zadní díl, takže můžete klidně místo kalhot použít legíny a zakrýt tak zadek - žádné faux pas s odhaleným zadkem se tak nekoná. Stejně tak i svetr je dost dlouhý.



Look 5


Další holčičí outfit, tuto sukni mám už hrozně dlouho, zakoupenou na internetu z anglického second-handu a je perfektní jak na podzim, tak i na zimu, jelikož je ze silnější tkaniny s podšívkou. Stačí tak doplnit o teplé punčochové kalhoty a jste připravené i na zimu. Top má ideální podzimní odstín tmavé vínové, líbí se mi detaily na rukávech a vzadu je ve výstřihu knoflík. A nakonec boty, jsou naprosto skvělé, měkounké jakou pantofle, podpatek je v ideální výšce, takže vás ani po celém dni chůze nebolí noha.





Look 6


Poslední look je na první pohled velmi obyčejný v černo-bílé kombinaci, ale detaily na topu. kdy je přední strana pokrytá velkou krajkou a kovovými korálky, tomu dodávají trochu šmrnc. Top je dost dlouhý na to, abyste si mohli vzít legíny, ale i s úzkými džínami by to vypadalo pěkně. Černé kotníčkové boty už mají svoje nejlepší za sebou, potřebovaly by namazat a hlavně vyměnit opatek, snad mi odpustíte, připadaly mi k tomuto outfitu ideální. Tím, že máte černo-bílý základ tak můžete celý vzhled vylepšit barevnými doplňky dle svého a tak si vytvoříte osobní vzhled odrážející váš styl.



A jako bonus jsem ještě nafotila svoje kardigany nebo-li propínací svetry. Dle mého názoru jsou naprosto ideální právě na podzim a jaro, kdy si díky ním můžete svůj outfit ozvláštnit, vrstvit a samozřejmě vám pomohou zůstat v teple. V obchodech je jich mnoho druhů a barev a nestojí většinou více než 300,- Kč. Sama si ještě chci koupit nějaký žlutý, abych měla více-méně celou škálu barev pro kombinace :)


A to je vše, doufám, že moje outfity nebudou úplně propadáky, jak jsem psala, nejsem stylista a v módě jsem spíše průměrný uživatel, nicméně musím přiznat, že mě to skládání vzhledů moc bavilo :)

Těším se na vás u dalšího článku!


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)