24. prosince 2014

Blogmas: Vánoční TAG

Krásné štědrovečerní ráno!

Tak je to tu, máme oficiálně nejkrásnější den v roce, den plný radosti, lásky, cukroví a pohádek :) Doufám, že si letošní Štědrý den všichni moc užijete, já jsem si pro vás připravila vánoční TAG nebo-li řetězovou hru s několika otázkami s vánoční tématikou. Pokud chcete, můžete se sami zvolit a pokračovat v tomto TAGu, odpovědi můžete psát i pod článek do komentáře :) Přeji krásné Vánoční svátky a v neděli se zase uvidíme ;)



1. Jaký je tvůj nejoblíbenější vánoční film/pohádka?
- Nejoblíbenějším filmem bude nejspíš Grinch s Jimmem Carrey. S bratrem jsme ho sledovali i mimo Vánoce a tak znám skoro celý film slovo od slova :))) Nejhezčí pohádka je pro mě S čerty nejsou žerty, ačkoliv není zrovna typicky vánoční.

2. Kde obvykle trávíš Vánoce?
- Se svojí rodinou doma. Na Štědrý den jsme s manželem a večer dojdou moji rodiče s bratrem a večeříme společně. Na svátky vánoční jezdíme k prarodičům - jeden svátek k jedněm, druhý k druhým.

3. Na jaké vánoční rodinné tradice se letos těšíš nejvíce?
- Jelikož to budou naše první Vánoce s Johankou, chtěla bych pár rodinných tradic vytvořit. Chystáme se na každoroční procházku, možná doneseme zvěři nějaká ta jablka a doma pak budeme pouštět ořechové lodičky.

4. Máte doma živý nebo umělý strom?
- Doma máme umělý, ale venku je živý, který je také ozdobený. Letos jsme koupili ten v květináči a po zimě ho vložíme do země, aby mohl být každý rok ozdoben znovu.

5. Jaké je tvé nejoblíbenější cukroví či vánoční jídlo?
- Mám moc ráda klasické vanilkové rohlíčky a vosí hnízda.

6. Buď upřímný/á: Raději dárky dostáváš nebo dáváš?
- Jako každý člověk ráda dárky dostávám, nebudu lhát. Ale mám velikou radost, když někomu dám takový dárek, který ho opravdu potěší. A co nemám moc ráda je to, když otevírám dárek a darující na mě kouká a čeká na reakci, to znervózním a nevím, jak se tvářit :))

7. Jaký je ten nejhezčí dárek, který jsi kdy dostal/a?
- Upřímně nedokážu určit jen jeden dárek, jelikož kromě pár výjimek jsem vždy byla z dárků nadšená. Třeba loni mi udělal radost neočekávaný Kindle.

8. Máš nějaké vysněné místo, kde bys chtěl/a trávit Vánoce?
- Jsem pecivál a Vánoce nejraději slavím doma, ale pokud bych měla neomezenou možnost vybrat si jedno místo, asi bych neodolala New Yorku. Nejsem vyloženě zblázněná do USA, ale co jsem viděla fotky a videa, musí to tak být kouzelné.

9. Nejhezčí vánoční vzpomínka?
- Je to taková blbinka, ale dodnes si pamatuji, jak na Štědrý večer, ještě když jsme byli s bratrem děti, jsme přišli k rozsvícenému stromečku, pod kterým byla kupa dárků a od balkónových dveří byly udělané papírové bílé stopy jakože od Ježíška, který přišel a donesl dárky... To bylo naprosto kouzelné a utkvělo mi to v paměti dodnes :)

10. Jsi na Vánoce v nějakém speciálním oblečení či jsi oblečený/á jako v normální jiný den?
- Vždycky jsem to moc neřešila, přes den jsem byla oblečená v domácím oblečení a až na večeři jsem se vystrojila, ale je to tak rok nebo dva zpátky, kdy jsem se stala posedlou vánočními svetry a pyžamem. Od té doby během dne jsem ve vánočním pyžamu, mikině nebo svetru a večer ve společenském.


A to je pro dnešek vše, ještě jednou přeji přenádherné Vánoce, užijte si svých milých! <3



Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)