11. ledna 2015

Bi-Oil: moje zkušenosti

Krásné nedělní ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila recenzi na pečující olej Bi-Oil. Možná jste loni viděli reklamy v televizi, na internetu nebo v časopisech. Dle reklam by mělo jít o pečující olej, který velmi výrazně pomáhá v boji se striemi a vysušenou pokožkou nejen všude po těle, ale i v obličeji. Mě po těhotenství bohužel zůstalo břicho plné strií a tak jsem zainvestovala a olej si koupila. A vy si můžete přečíst, zda se opravdu jedná o zázračný výrobek nebo ne :)

Začnu popisem výrobku, který uvádí výrobce, jelikož nechci nějaké složky zkomolit nebo vás nějak mystifikovat :)

O produktu Bi-Oil:
Bi‑Oil je speciální olej pečující o pokožku, který pomáhá vylepšit vzhled jizev, strií a nestejného odstínu pokožky. Je rovněž vysoce efektivní pro stárnoucí a dehydrovanou pokožku. Bi‑Oil získal 222 ocenění v oblasti péče o pokožku a od svého celosvětového uvedení v roce 2002 se stal nejprodávanějším produktem na jizvy a strie ve 18 zemích.


Složení:
Složení Bi‑Oilu je kombinací rostlinných extraktů a vitaminů vkomponovaných do olejové báze. Obsahuje přelomovou ingredienci PurCellin Oil™, která mění celkovou konzistenci složení a díky níž je olej lehký a nemastný, což zajišťuje, že se vitaminy a rostlinné extrakty snadno vstřebávají.
Bi‑Oil prošel posouzením bezpečnosti v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady o kosmetických přípravcích.Toxikologický profil, chemická struktura, úroveň začlenění a celková úroveň denního vystavení každé použité složce byly posouzeny a považovány za bezpečné pro použití (včetně použití u těhotných žen).
Bi‑Oil je členem organizace Beauty Without Cruelty.


Moje zkušenosti a poznatky:
- Olej si můžete zakoupit v lékárnách nebo na internetových stránkách, také jsem ho našla v drogerií dm.
- Cena je poměrně vysoká, za 60 ml, což mám i já, zaplatíte průměrně 200,- Kč.
- Nicméně těch 60 ml vám i při každodenním používáním vydrží poměrně dlouho, jelikož nepotřebujete mnoho.
- Olej příjemně voní, což je příjemný bonus při aplikaci.
- Jako každý olej chvilku zanechává mastný film na pokožce, takže rozhodně doporučuji neaplikovat, pokud se musíte ihned obléct a někam vyrazit, nechte mu chvíli, než se kompletně vstřebá.
- Co se týče účinnosti nemohu bohužel 100% potvrdit či vyvrátit boj proti striím. Problémem je fakt, že jsem si olej koupila až po porodu, kdy už jsem strie měla, takže jsem mu nedala možnost jim předcházet, nicméně mohu potvrdit, že při každodenním použití jsou strie mnohem světlejší a méně znatelné, jak byly ihned po porodu. Zda je to díky oleji nebo jen přirozeným zesvětlením, to už říci nemohu, nicméně určitě mi neuškodilo starat se o kůži na břiše, když dostala tak zabrat.
- Občas jsem olej nanesla i na obličej a dekolt, více-méně jen použila zbytek oleje, který mi zbyl na rukou. A musím uznat, že obličej jsem měla ráno (olej jsem používala vždy před spaním) krásně hebký.
- Na závěr chci dodat, že nemůžete čekat zázraky po týdnu používání, chce to čas (ostatně jako každý pečující výrobek). Ale když to vezmu kolem a kolem, mohu Bi-Oil doporučit.



Používáte někdo Bi-Oil, máte s ním zkušenosti? A nebo co vy používáte pro péči o jizvy a strie?


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)