25. března 2015

Spotřebovaná kosmetika + prošlé výrobky část 1/3

Krásné ráno!

Na mém blogu moc podobných článků zatím nebylo, jednoduše z toho důvodu, že nejsem tak rychlá ve spotřebování kosmetiky a hlavně - když už něco vypotřebuji, zapomenu nevyhodit obal a tak se pak článek dělá těžko. Pozitivem těchto článků by měl být fakt, že při spotřebování celého balení výrobku si o jeho účinnosti uděláte opravdu pěkný obrázek a nebudete recenzovat něco, co jste ještě neměli možnost pořádně vyzkoušet. 
Onehdá jsem se ráno vzbudila a měla jakousi organizační náladu, takže jsem se vrhla na koupelnu a prošla všechny výrobky pečující kosmetiky, kterou tam mám. A byla jsem až zděšená, kolik toho mám nasysleného a kolik toho je na vyhození z důvodu prošlé expirační doby nebo nadbytečnosti. Jak můžete vidět na úvodní fotce, bylo toho do prádelního koše. A to jsem vybírala věci, o kterých dokáži napsat recenzi, spousta výrobků prostě skončila v popelnici. Na druhou stranu mám teď hřejivý pocit organizace a mám opět (na nějaký čas) přehled o tom, co doma mám a co je třeba dokoupit :)
Co tedy od tohoto článku máte očekávat? Pokusím se napsat krátké pro a proti ke každému výrobku a dát vám tak přehled o tom, zda se vyplatí do toho výrobku investovat.
Vzhledem k velkému množství výrobků jsem se rozhodla je rozdělit do tří skupin a popsat jednotlivé skupiny v samostatných článcích, protože dát to všechno do jednoho by bylo super-únavné pro mě i pro vás ;)
Takže na úvod krátký pohled na všechny výrobky, o kterých bude řeč :)


Začneme první skupinou, kterou jsem neoficiálně nazvala Tělo a nohy :)




Klady:
- Pudr pěkně voní, nohy se opravdu potí o poznání méně a hlavně nepáchnou
- pudr vám vydrží dlouho, stačí ho jen trocha

Zápory:
- Za 159,- korun je to poměrně drahé, takže doporučuji počkat si na akci ;)
- Vzhledem k tomu, že je to pudr, je třeba trochu šikovnosti, abyste neměli pudr všude





Ryor - Břečťanový gel proti celulitidě


Klady:
- Gel se dobře nanáší, rychle se vstřebává a po použití je cítit lehké pnutí pokožky, což jsem brala jako znak toho, že pomáhá proti celulitidě
- Takto velké balení vám i přes každodenní použití vydrží opravdu dlouho

Zápory:
- Upřímně jsem si nevšimla super velkého výsledku, rozhodně byla pokožka vláčnější, ale celulitida byla podle mého názoru stejná. Navíc si osobně myslím, že jako všechny podobné výrobky, i tento funguje hlavně na tom, že kůži každý den masírujete, bez ohledu na to, jaký krém na to používáte.






Klady:
- Úžasná vůně perníčků, pokud milujete tuto sladkou vůni, zamilujete si i tento šampon
- Nepotřebujete šampon a sprchový gel, je to 2v1

Zápory:
- Vůně nevydrží, jakmile opustíte sprchu, už to moc necítíte, což je škoda
- Jako šampon pro denní použití je to opravdu jen pro ty, kteří mají zdravé a normální vlasy, rozhodně bych ho používala na vlasy jen sporadicky, spíše jako sprchový gel






Klady:
- Gel je velmi příjemný, dobře se nanáší, rychle se vstřebává, nezanechává mastný film
- Strie jsou po delší době poctivého mazání opravdu méně viditelné

Zápory:
- Poměrně dost vysoká cena (399,-)
- Já ho používala jako preventivní krém při těhotenství a bohužel nepomohl, doporučila bych ho tedy spíše pro jemnější strie a počítejte s tím, že strie už nezmizí




Avon - Peeling na nohy s vůní Mojito


Klady:
- Vůně je autentická, žádný chemický nepříjemný pach
- Peeling je dostatečně hrubý na to, aby vás zbavil mrtvých buněk kůže

Zápory:
- Nic mě nenapadá :)




Avon - Deodorační sprej na nohy s vůní mojito


Klady:
- Opět příjemná a osvěžující vůně
- Mechanický sprej, takže chráníte životní prostředí ;)
- Nohy vám rozhodně nebudou páchnout :)

Zápory:
- Časem se může stát vůně trochu vlezlá




Avon - Chladivý sprej s vůní melounu


Klady:
- Osvěžující letní vůně, opravdu ideální na léto
- Opět má mechanický sprej místo aerosolu

Zápory:
- nic mě nenapadá :)




Fennel - Tělový jogurt s vůní kokosového dortíku


Klady:
- Pokud jste milovníky sladké vůně, je to naprosto jako z nebe, člověk má až chuť krém ochutnat :)
- Konzistence je opravdu jako u řeckého jogurtu - tekutější než klasický krém, ale hustší než mléko, takže se dobře nanáší a vstřebává se rychle, nezanechává mastný film
- Balení je opravdu velké a vydrží vám dlouho

Zápory:
- Nejsem si jistá, jak je to s dostupností, sama jsem ho měla jen díky Ladyboxu
- Časem se ta sladká vůně trochu zprotiví



A to je pro dnešek vše, jak jsem psala v úvodu, rozhodla jsem se výrobky rozdělit do tří částí, takže se můžete ve středu těšit na druhou várku :)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)