26. dubna 2015

Avon planet spa: luxusní obnovující maska na vlasy a oční krém

Krásné ráno!

Dnes jsem si připravila recenzi na sadu produktů od firmy Avon z řady planet spa. Sháněla jsem nějaký zajímavý oční krém a padl mi zrak na luxusní obnovující krém s kaviárem. A když už jsem u toho byla, tak jsem si zkusila koupit i vlasovou masku ze stejné řady.



Vlasová maska


Vlasové masky obecně moc často nepoužívám, ale řekla jsem si, že to rozhodně neuškodí. Čas od času vlasy potřebují trochu lásky navíc. Tato maska se má používat 1x týdně. Na umyté, ještě mokré vlasy naneste masku a nechte cca 10 minut. Potom můžete opláchnout. Vlasy jsou hebké a vyživené. Bohužel při pohledu na obsah a výčet všech ingrediencí bych řekla, že tu hebkost dodávají sulfáty, což mi trochu radost zkazilo. Nicméně pokud vám to nevadí a nejste na to citliví, mohu masku doporučit, pěkně voní, vlasy jsou po použití krásně hebké a jemné. Určitě vlasy nezatěžuje.




Oční krém


Tento oční krém je super, oční okolí krásně hydratuje a trochu i chladí, což mám ráda, jelikož po celodenní péče o ročního prcka potřebuji trochu péče :) Líbí se mi i to, že krém obsahuje miniaturní částečky, které odrážejí světlo, tím oční okolí projasňují. Tím ale nemyslím, že by byly ty částečky vidět po aplikaci, toho se nemusíte bát.





Suma sumárum jsem s touto řadou spokojená. Nevšimla jsem si žádných super zázraků, ale to jsem ani od této kosmetiky za tu cenu neočekávala, svoji práci udělají a zklamání se rozhodně nekonalo.

Jaký vy používáte oční krém? Ráda bych zkusila něco nového, jakmile dokončím tento :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)