19. dubna 2015

Garnier Essentials: 24h hydratační denní krém

Krásné ráno!

Dnes opět jedna recenze kosmetiky. Došel mi denní krém a tak jsem vyrazila do drogerie pro nový. Nechtěla jsem si kupovat zase krém od Oriflame, ráda čas od času experimentuji a krémů od Oriflame jsem už zkusila mraky, byl čas na změnu. Do drogerie jsem šla s tím, že nejspíše sáhnu po krému od Nivea, ale nakonec mi padl do oka tento hydratační krém od Garnier, který měl celkem přijatelnou cenu (129,-) a vypadal jako lehký a příjemný krém.





Krém má gelovitou konzistenci, takže je opravdu hodně lehký a dobře se vstřebává. Obsahuje výtažek z hroznů, které obecně dodává hydrataci a navíc pěkně voní. Není to žádná vtíravá silná vůně, ale spíše jemnější. Krém je určen pro normální pleť, to znamená pleť bez výrazných problémů ať už s akné, mastnými zónami nebo naopak suchou a citlivou pleť. Já mám normální až  smíšenou pleť, takže mi krém vyhovuje. Co se týče slibu 24 hodinové hydratace, tam bych asi byla trochu obezřetná, nemohu říct, že bych večer cítila nějaké pnutí nebo vysušení pleti, ale tak nějak mi nepřipadá, že by byl krém nějak extra revoluční. Navíc jsem vlastně nikdy jeho plnou schopnost nevyužila, protože večer se odličuji a používám krém noční. Takže s tou hydratací 24 hodin bych si nebyla tak jistá. Nicméně je to dobrý denní krém vhodný na teplé období, jelikož je opravdu lehký a chladivý díky gelové konzistenci.





1 komentář :

  1. Krémy od Garnieru mám moc ráda. Tento jsem zatím nezkoušela. Používám ten z fialové řady pro normální a smíšenou pleť a skvěle mi vyhovuje. :-)
    Denisa
    SVĚT KOSMETIKY

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)