1. dubna 2015

Spotřebovaná kosmetika - část 3/3

Krásný aprílový den!

Nebojte, nebudu se vás snažit nijak napálit, mám pro vás třetí a poslední část spotřebované kosmetiky a prošlých výrobků. Jak jsem slíbila v neděli, dnes se koukneme na kategorii péče o pleť. 

Kategorie 3: Péče o pleť



Oriflame - kosmetická houbička

Tyto veliké houbičky na odličování jsem si zakoupila v Oriflame už hodně dávno. Jsou pěnové, z jedné strany jsou hladké a z té druhé takto zdobené kytičkami. Díky své velikosti bez problémů omyjete celou tvář, jsou samozřejmě omyvatelné, takže je využijete mnohokrát na rozdíl od jednorázových bavlněných tamponků na odličování. Takovou zvláštností pro mě bylo to, že po vyschnutí houbička kompletně ztvrdne a po namočení opět změkne, poprvé to bylo trochu překvapení, když jsem ráno došla do koupelny a ona tam byla celá pokroucená a tvrdá jako kámen :) Za sebe dávám těmto odličovacím houbičkám palec nahoru, protože šetřím přírodu nepoužíváním jednorázových odličovacích tamponků a nemusím při oplachování obličeje stříkat vodu všude po koupelně kolem umyvadla, protože jednoduše produkt setřu houbičkou namočenou ve vodě. Samozřejmě někdo by mohl namítnout, že je to nehygienické, protože používáte stejnou houbičku vícekrát, na to bych odpověděla, že stačí ji umýt pořádně v klasickém odličovači a máte ji jako novou. Podobných houbiček je všude spousta, koupíte je za slušnou cenu v drogeriích i supermarketech.


Oriflame Aqua-rhythm oční krém


Důležitost očních krémů už rozebírat nebudu, sama mám v tomhle ještě mezery a to se blížím věku, kdy bych si na oční okolí měla dávat větší pozor. Tento oční krém patří k těm trochu dražším v nabídce Oriflame, celá jejich řada Aqua-rhythm je ale kvalitní, ohromně voní a pleť zanechává opravdu hydratovanou a vláčnou. Rozhodně mohu tento krém doporučit. (Ale počkejte si na akci ;))



Skin & co Truffle Therapy pleťové sérum


O séru jsem tuším již psala samostatnou recenzi, takže kdo můj blog čte pravidelně, nic ho asi nepřekvapí, nicméně znovu a krátce - je to zázrak. Séra obecně jsou blahodárná pro pleť, je to něco extra, co můžete své pleti dát. Tento od Skin & co jsem dostala v jednom z Ladyboxů a ačkoliv jsem mu zprvu moc nevěřila, nakonec jsem si ho zamilovala. Pleť nádherně vyhladí a zjemní, úžasně voní a rychle se vstřebává. Používala jsem ho často jako primer před nanesením make-upu a zaznamenala jsem rozdíl, podkladový krém krásně přimkl na pleť a mnohem lépe se roztíral. Kdyby jen nebylo té ohromné ceny za plné balení... :(



Oriflame Optimals Time relax noční krém


Tento noční krém je úžasný. Trochu dražší, to je fakt, ale nádherně voní, každý večer jsem se vyloženě těšila, až ho použiji, už jen ta vůně mě navnadila na dobrý spánek. Má trochu gelovitou konzistenci, takže není těžký a dobře se vstřebává, nezanechává na pleti mastný film. Ráno se probudíte s krásně hebkou pletí.



Oriflame Essentials pleťový krém


Bohužel s tímto krémem jsem tak spokojená nebyla. Ani jsem ho nestačila vypotřebovat a nahradila ho jiným, tudíž jsem ho musela vyhodit jako prošlý. Nechápejte mě špatně, může někomu vyhovovat, ale já nemám ráda těžké a hutné krémy. Je určený na ochranu před povětrnostními podmínkami, takže ideální na studenější období. Obsahuje kakaové máslo a vitamín E a je vhodný pro všechny typy pleti. Já osobně jsem však nebyla spokojená, na mé pleti (normální až smíšená) byl moc hutný, špatně se vstřebával, na pleti zůstal film, který nemám ráda. Také konzistence samotná byla hustší než jsem zvyklá. Tedy - kdo má raději hustější a bohaté krémy, klidně si ho může zkusit koupit, na to množství není drahý. Například pro suchou pleť si myslím je ideální. Ale pokud preferujete spíše lehké gelové krémy, sáhněte raději po jiném krému.



Ziaja odličovač očí


Tento odličovač byl pro mě bohužel zklamáním. Byla jsem dost překvapená, protože značku ziaja všichni vychvalují pro jejich krémy s obsahem kozího mléka a olivového oleje, nicméně tento odličovač očí pro mě propadl. Naštěstí jsem ho nekoupila, ale dostala v rámci Ladybox, takže mě to tolik nemrzí. Proč mi nevyhovuje: Krásně jemně voní, nedělá žádnou alergickou reakci nebo něco podobného, ale je prostě až moc jemný a neodlíčí téměř nic bez toho, abych odličovacím tamponkem jezdila po očním víčku tam a zpět. A to rozhodně dělat nehodlám. Zkoušela jsem ho na normálním make-upu bez voděodolné báze, ale ani s tekutou linkou a klasickou řasenkou mi moc nepomohl. Je mi líto, ale pro mě palec dolů.





Oriflame Aque-rhythm denní krém


Další z rodinky Aqua-rhythm. Jak jsem již psala u očního krému, je to dražší řada, ale kvalitu poznáte hned. Už jen skleněný pěkný obal prozrazuje, že řada není z těch obyčejných. Nádherně voní, je velmi lehký, opět se jedná o gelovitou konzistenci, která se bezproblémově nanáší, roztírá a velmi rychle vstřebává. A pleť je opravdu hydratovaná. Co mě ale namíchlo je fakt, že ho Oriflame přestal nabízet. To je k vzteku, protože se jedná o opravdu skvělý krém.



Oriflame Optimals Oxygen Boost tyčinka na oční okolí


Z této chladivé tyčinka o oči mám trochu rozporuplné zkušenosti. Na jednu stranu je dobrý do kabelky a k použití vždy, kdy máte pocit unavených a opuchlých očí. To musím přitakat, že na to je dobrý, než jsem nastoupila na mateřskou pracovala jsem v kanceláři celý den před počítačem a tak mi tato tyčinka nejednou pomohla. Nicméně na stranu po nanesení na oční okolí poměrně dost dlouho trvá, než se výrobek vstřebá, Pokud se nelíčíte, nemusí to vadit, ale pokud ho použijete ráno po probuzení a omytí pleti a chcete se nalíčit, docela to zdržuje celý proces ranního chystání se do práce / školy. Navíc osobně si myslím, že stojí přece jenom trochu moc peněz.



Oriflame Pure skin Hide & treat korektor


Tento léčivý korektor je pro mě jedno velké Ne, díky. Nápad je to dobrý, udělat tyčinku, která vám pupínek začne léčit a přitom ho zakryje jako klasický korektor, nicméně provedení je hrozné. Asi hodně záleží na odstínu vaší pleti, ale pokud máte světlejší odstín, rozhodně nemá smysl si tuto tyčinku kupovat jako korektor. Barva je totiž příliš tmavá a oranžová, takže po nanesení i rozetření do ztracena vypadá směšně na většině odstínů pleti. Navíc upřímně jsem si nevšimla velké pomoci v léčení pupínku, to raději sáhněte po jejich klasickém gelu s obsahem kyseliny salicylové. Je sice dražší, ale mnohem účinnější.




Avon ColorTrend Orange Kiss balzám na rty s vůní pomerančů


Opět zklamání. Pravda, koupila jsem ho za směšných 29,- Kč v akci a vím, že jejich řada ColorTrend je ta levnější, nicméně nemohu tento balzám na rty doporučit. Vůně pomerančů za chvíli začne lést na nervy, protože je uměle chemická a balzám samotný je na rtech nepříjemný, jako kdyby jste si na rty naplácali vazelínu s voskem. Zůstává na nich nepříjemný film a chuť tak není zrovna dvakrát příjemná. Takže omlouvám se Avon, ale tohle není velký zázrak.



Oriflame Optimals oční krém


Další oční krém, tento není tak dobrý jako z řady Aqua-rhythm, zařadila bych ho mezi průměrné až dobré. Neurazí, nenadchne. Má poměrně tekutou konzistenci, která se ale dobře roztírá, pěkně voní a rychle se vstřebá. Ale že by dodával nějak extra více energie do okolí očí, to úplně říct nemohu. Za tu cenu ale nestojí.



E.l.f. Zit Zapper gel na pupínky


Tento gel už mám doma léta Páně a tak přišel čas ho vyřadit. Není špatný, používala jsem ho poměrně často a přesto jsem nebyla schopna ho vypotřebovat, což svědčí v jeho prospěch. I cena je velmi výhodná, zakoupit ho můžete v e-shopu e.l.f. cosmetics. Jedinou výtkou je docela nepříjemný chemický pach. Jinak spokojenost - líbí se mi aplikátor s kuličkou, lepší řešení než u tyčinky od Oriflame, na kterou jinak nedám dopustit, i k léčení pupínků rozhodně přispěje. Takže suma sumárum bych ho doporučila ;)


Uff, tak a to je všechno. Doufám, že se vám tento typ článků líbil, dejte vědět, zda byste rádi viděli více těchto druhů recenzí, já si musím udělat nějaké speciální místo, kam budu dávat spotřebované obaly, abych je nevyhazovala a pak nedělala jednou za rok takový veliký ordung a článek pak psala na třikrát :)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)