14. října 2015

Glanc box - slevový kód pro mé čtenářky ;)

Krásné ráno!

Dnes ještě jeden bonusový pidi-článeček, právě mi přišel od firmy Brandnooz email, že v listopadu budou nabízet omezené množství speciálních krabiček Glanc box, který bude obsahovat kosmetiku pečující nejen o tělo, ale i domácnost. Podle uvedených informací by se měly v krabičce objevit značky jako je  Loréal, Dove a Herbadent, navíc hodnota výrobků v krabici by měla být více než 900,- Kč. Já osobně jsem si už svoji objednala, protože jsem byla zklamaná ze zrušení Ladybox a tohle by mělo částečně Ladybox nahradit. Glanc box nebude ale pravidelný jako je Brandnooz, jedná se zatím jen o jednorázovou akci.

Zobrazování obrázku

A pro vás mi taky něco dali: Pokud si do konce října objednáte Glanc box a uvedete slevový kód SI8T9BS4GJ, získáte krabičku za zvýhodněnou cenu 299,- (místo 349,-). To je pěkná sleva podle mého ;) Objednávat můžete na webu http://www.brandnooz.cz/glanc-box

Doufám, že vám tento malinký článeček navíc udělá radost! I pokud se rozhodnete nic nekupovat, nemusíte se bát, rozhodně celou moji Glanc krabičku nafotím a popovídám o ní tady na blogu, tak se máte na co těšit ;)

Zatím se mějte krásně a v neděli zase na shledanou s dalším Halloweenským líčením ;)


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)