11. října 2015

Halloween make-up: Kocour Šklíba z Alenky v říši divů

Krásné ráno!

Pokračujeme v halloweenském speciálu a dnes se naučíme dělat velmi legrační a zajímavý make-up, Kocoura Šklíby z pohádky Alenka v říši divů. Tento vzhled můžete pojmout různě - viděla jsem roztomilé, vtipné i velmi děsivé typy kocoura. Já se inspirovala tím klasickým od Disney, foto níže ;) Výhodou tohoto vzhledu je fakt, že vlastně nepotřebujete žádné speciální věci, jen barvy na obličej a štětce ;) Sama jsem to nedotáhla až do konce, nepořizovala jsem si celý kostým, ale dokážu si představit k tomu ouška na čelence a roztomilé fialové pruhované šaty a huňatý ocas :)




Tohle je obrázek, který jsem použila jako inspiraci:


Osobně jsem jako malá kreslenou Alenku v říši divů viděla mnohokrát a vždycky se mi kocour Šklíba hrozně líbil. A nedávno jsem zahlédla Halloweenský make-up na jeho téma a hned jsem si ho zapsala do seznamu, protože jsem ho prostě musela zkusit. Ten jeho super-velký úsměv je prostě skvělý.



Budete potřebovat:
- krémové barvy (fialovou, černou, bílou)
- podkladový krém, pudr
- oční stíny v barvách fialové
- černou oční linku
- řasenku a popřípadě umělé řasy




Jak na to:
- Na celý obličej naneste podkladový krém a korektor jak jste zvyklí, přepudrujte.
- Na oční víčko naneste fialové smokey eyes - do vnitřního koutku světlý perleťový odstín, do vnějšího tmavý včetně očního záhybu pro dodání hloubky. Nemusíte se bát protáhnout líčení až k obočí.
- Podél horních řas namalujte klasickou černou linku a protáhněte ji směrem ke spánkům (tzv. kočičí oči)
- Naneste řasenku a můžete nalepit umělé řasy (které já bohužel nemám)
- Obočí můžete jen lehce zvýraznit, nebo jít do tlustých černých jako má kocour. Také se můžete vyloženě odvázat, přirozené obočí úplně zamalovat korektorem a namalovat obočí černou barvou mnohem výše na čele.

- Černou tužkou na oči naznačte, kde bude začínat a končit vás úsměv. Poté můžete začít malovat černými linkami či barvou okraj úsměvu.
- Nyní doporučuji vzít fialový oční stín a za pomocí štětce vystínovat okolí úsměvu. Já to dělala až nakonec a nemohla jsem už tak pěkně stínovat, protože se mi to dostávalo do té bílé a rozmazávalo se to.
- Černou barvou také rozdělte pusu na horní a dolní zuby. Naznačte si každý zub zvlášť a v části, kde je zub v dásni, vytvořte malé U, abyste vytvořili jednotlivé zuby.
- Mezery vyplňte bílou krémovou barvou.
- Nyní si můžete pohrát se stínováním nosu, čela a lícních kostí.
- Nakonec nos a vousky. Nos jsem vymalovala tmavě fialovou barvou a kolem nosních dírek pak černou. Fousky jsou dělané tenkým štětcem a černou barvou.








Příště zase zkusíme něco krvavého a nechutného ;) Budu se na vás těšit!



1 komentář :

Děkuji všem za vaše komentáře! :)