6. prosince 2015

Blogmas: Mé nejlepší Vánoční filmy

Krásné ráno!

Dnes jsem si pro vás připravila svůj seznam osobně nejoblíbenějších filmů s vánoční tématikou. Musím přiznat, že jakmile koukám na níže uvedené filmy, vždycky se nadchnu pro Vánoce a říkám si, že bez těchto filmů by to nebylo ono :) Jsem zvědavá, kolik z těch "mých" filmů budou i pro vás typickými vánočními, nezapomeňte napsat do komentářů ;)





- To je prostě klasika, kterou jsem viděla už tolikrát, že bych to mohla snad i dabovat. Nicméně ačkoliv je to film starý už 25 let, stejně mě pokaždé rozesměje. A scéna se zloději: "Harry! Jdu do baráku!" Ta je asi nejlepší :)




- Jsem z generace dětí, které vyrůstali ve zlaté éře Jima Carreyho, takže jeho filmy mám ráda. Tento je z roku 2000 a upřímně jsem na něj narazila teprve před cca 5 lety, ale hrozně se mi líbí. Český dabing vypravěče dělá pan Svěrák, což je vždy příjemné, je to vtipné, celé v rýmech a takové roztomile přihlouplé.




- Tohle je trochu serióznější film, i když skoro celý je třeskutě vtipný. Nejsem velkým fanouškem českých filmů, ale ty starší jsou úžasné. Ačkoliv mám z Pelíšků na konci vždycky takový trochu smutný pocit, celou dobu se u toho směju jako kůň :)




- Tady plesá moje srdce horrorového fanouška a fanouška Tima Burtona. Není to typický romantický vánoční film, ale temnější verze s animovanými postavami. Moc se mi líbí zpracování, jednotlivé postavičky i celková atmosféra. Pro někoho je to možná divný film na Vánoce, ale já budu sledovat program, jestli ho náhodou někde nebudou dávat (vsázím na Prima COOL, tam dávají na Vánoce takové úchylárny :)).




- Není to typická vánoční pohádka, ale je moc milá, řekla bych nejpovedenější z těch českých modernějších. Ivan Trojan je pan herec a spolu s Jiřím Dvořákem jakožto čertem se hrozně dobře doplňují. Pohádka je i poměrně dost vtipná, není to jen klasika ;)


Tak to bylo 5 mých nejoblíbenějších vánočních filmů a pohádek. Schválně jsem nedoplnila seznam klasickými filmy jako jsou Tři oříšky pro Popelku, což je pohádka, která mi leze na nervy právě tím, jak jí každý rok cpou do televize jako "nejtypičtější vánoční pohádku". Stejně tak Mrazík, Láska Nebeská nebo Elf. Mrazík mi obecně nevadí, ale že bych si ho sama pustila, to ne. A ačkoliv Láska Nebeská a Elf jsou v zahraničí na prvních místech, já jsem ani jeden z nich nikdy neviděla, asi to budu muset napravit. Zvlášť toho Elfa bych ráda viděla, prý je to docela vtipné :) Láska Nebeská je romantická komedie a na to nějak moc nejsem, tak nevím, jestli se přemluvím a kouknu na to ;)

Doufám, že se vám tento lehký článeček líbil, užijte si druhou adventní neděli, zapalte si třeba svíčku na věnci a těšte se spolu se mnou na blížící se Štědrý den. Už jenom 18 dní! :) ;)


5 komentářů :

  1. Sam doma je proste nejlepsi.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  2. Taky miluji Pelíšky, pro mě jsou dokonce na 1.místě českých filmů všeobecně. Anděl páně mě také docela nadchl. Jinak Lásku nebeskou doporučuji vidět, nejsem taky na romantické filmy, ale je tam dobré herecké obsazení, je v tom několik příběhů, takže to není vyloženě jen romantika. Když jsem to viděla poprvé (šla jsem do toho s nějakým odporem), tak mě to fakt dostalo a viděla jsem to pak snad 20x. Ale nakonec už mě to omrzelo, každopádně si myslím, že vidět bys to měla. :D
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak dobře, přesvědčila jsi mě a já se na to kouknu ;) :)

      Vymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)