3. ledna 2016

6 módních e-shopů s plus size

Krásný nový rok 2016!

Jako úplně první článek v novém roce 2016 jsem se rozhodla věnovat všem čtenářkám, které mají velikost 44 a více a mají problém sehnat na sebe pěkné oblečení. Sama mám konfekční velikost 46 - 48, takže moc dobře vím, jaké to je snažit se najít na sebe pěkné oblečení za slušnou cenu. Ono totiž nejde ani tak o to najít něco, ale nevyluxovat kompletně peněženku, to je celkem umění. Naštěstí, mnoho značek oblečení začalo do svých kolekcí přidávat plus size, což je móda právě pro nás, velké holky :) Bohužel zatím jsem se naučila, že pro opravdu zajímavé a pěkné oblečení budeme muset sáhnout po zahraničních e-shopech. A v tomto článku vám představím 6 takových e-shopů, kde naleznete větší velikosti, ceny vás nezruinují a všechny obchody zasílají bez problémů do České republiky.



1. ASOS

Asos. com nabízí velikou škálu oblečení a doplňků jak pro ženy, tak i muže, což určitě ocení vaši partneři ;) Navíc už dlouhou dobu má svoji samostatnou kolekci Asos Curve & Plus size začínající velikostí 18 UK, což odpovídá naší 46 až do 26 UK, což je naše 54. Asos nabízí módu spousty samostatných značek, takže se mění materiály i styly, můžete tak vybírat z poměrně široké škály. Navíc na jakýkoliv nákup neplatíte žádné poštovné, což je jen bonus navíc ;) Navíc jsem už z Asos nakupovala a byla jsem moc spokojená s velmi krátkou dobou dodání (cca týden).

Nabízené velikosti (EU): 32 - 54
Poštovné: zdarma
Nabízí i mužskou módu: ano






S Dorothy Perkins mám bohaté a pouze pozitivní zkušenosti. Je to obchod, kde nakupuji oblečení nejčastěji. Jedná se o anglickou značku, která bohužel u nás nemá kamenné prodejny, takže jediný způsob objednávání je e-shop. Mám ráda jejich styl, který mi přijde velmi ženský, mají velký výběr šatů a sukní, což je něco pro mě. Nemají mužské oblečení, což může být pro někoho mínus. Co se týče dodání, je velmi dobré, cca týden až dva. Navíc je to z Anglie, takže nemusíte řešit CLO a daně jako při nákupech z USA. A jako poslední věc bych ráda zmínila velmi časté slevy, kde se dají nakoupit kousky za velmi dobrou cenu. Nabízí i speciální kolekci pro těhotné ;)

Nabízené velikosti (EU): 34 - 50, kolekce DP Curvy je 46 - 56
Poštovné: £6
Nabízí i mužskou módu: ne


S následujícími e-shopy zatím nemám osobní zkušenost, ale rozhodně mě zaujaly cenami a nabídkou oblečení Plus size. Některé z nich jsou obchody z USA, proto upozorňuji předem na CLO, které je třeba platit u balíčků dražších 29 USD.



3. BOOHOO

¨


Lokace: Velká Británie
Nabízené velikosti (EU): 32 - 46, Boohoo plus 44 - 52
Poštovné: £6.99
Doba dodání: 7 pracovních dní +
Nabízí i mužskou módu: ano





Lokace: Velká Británie
Nabízené velikosti (EU): 32 - 52
Poštovné: €5 (zdarma při objednávce nad €60)
Doba dodání: 3 - 10 pracovních dní
Nabízí i mužskou módu: ne






Lokace: USA
Nabízené velikosti (EU): 42 - 56
Poštovné: je odvozeno od celkové váhy balíčku
Doba dodání: cca 15 pracovních dnů
Nabízí i mužskou módu: ne





Lokace: Velká Británie
Nabízené velikosti (EU): 44 - 60
Poštovné: €11
Doba dodání: 7 pracovních dnů +
Nabízí i mužskou módu: ne


Já doufám, že jsem vás inspirovala k nákupu nějakých pěkných kousků a že se díky hezkému oblečení i ve velkých velikostech budete cítit krásně a sebevědomě. Můžete využít povánočních slev, všude se budou předhánět ve slevách a vy tak můžete nakoupit ještě výhodněji. 

Moc ráda bych se od vás dozvěděla, v jakých obchodech nejraději nakupujete, pokud máte velikost 44 a více, protože moc ráda bych nakupovala i v kamenných obchodech a za dobrou cenu, za kterou se dají nakoupit i menší velikosti.

Přeji vám nádherný rok 2016 a budu se na vás těšit ve středu s novým videem ;)



2 komentáře :

  1. Objednávala jsem nedávno zde, sice nemají žádný velký výběr, ale s věcmi, které mi došly jsem spokojená a velikostně sedí.
    http://www.mmstyle.cz/plus-size/

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za tipy :) Já ráda nakupuju tady, a to nejen oblečení, ale především jiné zboží, ať už do bytu nebo dárky :) Doporučuju mrknout.

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)