9. května 2016

Změna na blogu

Krásné pondělní ráno!

Dnes mám pro vás důležité sdělení. Po cca 4 letech, 600 článcích a 101 odběratelech jsem se rozhodla pravidelnou psanou verzi blogu omezit a přejít více na jinou platformu - Youtube. Není to ani tak z důvodu časového, protože vyrábění videí je časově náročnější než psaní článků, ale prostě jsem už nějakou dobu cítila, že to prostě není ono a do psaní článků se občas musela až přemlouvat, což je špatné a z blogu by se pak nestala radost, ale povinnost a to nechci. Tím nechci říct, že bych už články na blog nedávala vůbec, protože jsem zjistila, že občas je lepší psaná verze s obrázky než video - např. při detailních fotografiích kosmetiky.

Takže - od dnešního dne se na blogu bude objevovat každou středu odkaz na nové Youtube video a psaný článek bude tehdy, kdy budu mít co říct. Od tohoto nového způsobu přispívání na blog si slibuji vyšší kvalitu jednotlivých článků, protože už nebudu vázaná tím, že musím udělat článek zrovna v ten a ten den, ale když budu mít opravdu chuť. Také budu články používat jako podporu pro videa, např. pokud budu dělat video o určité kosmetice, zde na blogu naleznete detailní fotky jednotlivých kousků či odstínů.

Tímto bych vám tedy chtěla poděkovat - díky za každý komentář, přečtení a sdílení a dosáhnutí 101 odběratelů - moc si toho vážím a nechci blog jen tak hodit do koše, proto vše zůstane na svém místě, jen už nemohu zaručit psané články pravidelně, pravidelné zůstanou středeční odkazy na Youtube videa :)

A tím se přesouvám k poslednímu a nejdůležitějšímu bodu - pozvánce na můj Youtube kanál, který se nyní stane mým novým virtuálním domovem, který se pokusím zvelebit :) Takže pokud máte zájem vídat mě každou středu, stačí se stát mým odběratelem (na hlavní straně mého kanálu malá červená ikonka vpravo ;)).

Já vám ještě jednou mnohokrát děkuji a těším se na vás na Youtube v sekci komentářů (a snad i v seznamu pravidelných odběratelů ;))

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)