27. července 2016

YT Video: Frankeinstein's bride sfx makeup

Krásné ráno všem!

Líčení klasického Frankensteinova monstra jsem měla na mém pomyslném seznamu už dlouho a říkala jsem si, jak ho trochu okořenit. Nakonec jsem náhodou narazila na Pinterestu na pár variant nevěst Frankensteina, tak jsem si řekla, že to taky zkusím. S výsledkem jsem maximálně spokojená, jen kdyby ta zelená barva šla lépe dolů při odličování.... :D







 

P.S. - Pokud chcete někdy zamachrovat při diskuzi o Frankensteinovi (je to totiž naprosto obvyklé téma při dnešních rozhovorech xD) - Spousta lidí si zaměňuje Frankensteina a jeho monstrum. Frankenstein byl doktor (trochu šáhlý, pokud se zeptáte mě :)), který se snažil přivést za pomocí elektřiny mrtvé znovu na svět. Není to jméno jeho veleslavného úspěchu - monstra. Takže až někdy uslyšíte, jak někdo někomu nadává do Frankenstainů, můžete se pousmát nad jeho neznalostí :)))


Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)