6. srpna 2016

Můj Youtube kanál - pozvánka

Zdravím a přeji krásný sobotní večer!

Tímto článkem bych vás, všechny své pravidelné i méně pravidelné čtenáře, srdečně chtěla pozvat k odběru mého Youtube kanálu. Určitě jste si všimli, že poslední dobou jsem zde dávala odkazy na své video tutoriály nebo jiná videa místo klasických článků a to je z toho důvodu, že jsem se konečně rozhoupala a přešla na "pohyblivé obrázky" místo fotek :) 


Přihlásit se k odběru mého Youtube kanálu (to je naprosto odpuzující název - kanál :D ) je zdarma, k ničemu se nezavazujete a hlavně nikdo nezíská žádné vaše údaje :) Nemusíte se tedy ničeho obávat. Na hlavní stránce stačí kliknout na červené tlačítko "Odebírat" a je hotovo :)



Výhodou odběru je fakt, že budete mít můj kanál vždy po ruce a kdykoliv vytvořím nové video, budete první, kdo o něm bude vědět. Navíc pro své odběratele ve velmi brzké době budu pořádat pár soutěží a giveaway, abych odměnila všechny věrné fanoušky :)

Takže zkrátka, tady je odkaz na můj Youtube, jmenuje se Barika SFX a já budu hrozně moc ráda, když se přidáte do mé maličké rodinky a budete má videa odebírat :) 

Uvidíme se tedy na Youtube, přeji vám krásný zbytek dne!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)