2. listopadu 2016

Video tutorial: Lady Beetlejuice

Krásné středeční ráno!

Vítejte zpět na mém blogu, po maratonu během celého října jsem dávala videa na tématické líčení každé pondělí, středu a pátek, dnešní středa je první "normální" den, kdy nabízím další tutoriál. Ačkoliv jsem oficiálně s Halloweenským speciálem skončila, nemusíte se bát, na tomto blogu a hlavně na mém Youtube kanálu je Halloween celý rok :) Takže i dnešní líčení je ještě trochu Halloweenské, protože se jedná o makeup, který jsem si v pondělí vytvořila do práce pro naši firemní Halloweenskou soutěž masek :)

Asi si dokážete představit, jakou radost jsem měla po přečtení emailu oznamujícího letošní Halloweenskou soutěž v rámci naší firmy. Takže jsem začala hledat vhodné líčení a přemýšlela jsem nad něčím, co by bylo zároveň ženské a přitom hnusné :) A tato Lady Beetlejuice s hnusnými červi v ranách bylo přesně to pravé. 

Jak uvádím i ve videu, není to čistě můj nápad, spíše moje pojetí líčení od mé nejoblíbenější SFX youtuberky Jordan Hanz. Rozhodně doporučuji kouknout na její kanál, je opravdu super skvělá a ne nadarmo je to finalistka NYX Face awards v USA.

A nyní už konečně k mému pojetí:





A pár fotografií jako bonus:






Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)