31. května 2017

Video tutorial: Zoubková víla

Krásné ráno!

Tento týden vás zavaluji videi, od začátku týdne každý den jedno nové :) Dnes nebude výjimkou, protože je středa a každou středu mám pro vás připravený makeup tutorial. Zase jsem sáhla do sekce hororu a krve a připravila pro vás tuto nechutnou Zoubkovou vílu.

Kdo neznáte tuto mýtickou postavu, jedná se o vílu, která si bere od dětí vypadené mléčné zuby a za ně jim během noci dává pod polštář odměnu. Já jsem se nad tím zamyslela a řekla si - na co ty zuby asi tak potřebuje? A vytvořila tuto zrůdu :)

Na líčení jsem tentokrát použila místo klasického latexu SFX želatinu. Chtěla jsem vám ukázat jinou techniku líčení, která se hodí pro všechny alergiky na latex a také pro začátečníky, protože když opomenu možnost popálení se příliš horkou želatinou, je to jednodušší materiál, který se jednoduše odstraňuje a nevyškube vám žádné vlasy/chlupy/obočí :) Navíc se želatinou dosáhnete trochu jiného efektu než třeba s latexem.

Snad se vám bude líčení líbit!







Žádné komentáře :

Okomentovat

Děkuji všem za vaše komentáře! :)